🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26587.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن Updates for Samsung به دلیل کلاهبرداری از گوگل پلی برداشته شد

هفته گذشته گروه امنیتی CSIS از حضور یک اپلیکیشن بسیار مشکوک در پلی‌استور به نام Updates for Samsung خبر داد که ادعا می‌کرد آپدیت‌ اندروید دیوایس‌های سامسونگ را زودتر از خود این شرکت به دست ...

هفته گذشته گروه امنیتی CSIS از حضور یک اپلیکیشن بسیار مشکوک در پلی‌استور به نام Updates for Samsung خبر داد که ادعا می‌کرد آپدیت‌ اندروید دیوایس‌های سامسونگ را زودتر از خود این شرکت به دست کاربران می‌رساند.

این ادعا دروغ نبود، چرا که با نصب اپلیکیشن واقعا آپدیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ را دریافت می‌کردید. اما مسئله از آنجا به کلاهبرداری تبدیل می‌شد که برای دریافت این آپدیت‌های رایگان از اپلیکیشن Updates for Samsung باید هزینه می‌پرداختید.

به همین دلیل، گوگل امروز در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که اپلیکیشن مذکور را به دلیل تخطی از قوانین پلی استور به حالت تعلیق درآورده است. البته هنوز مشخص نیست که منظور - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - گوگل دقیقا چه قوانینی بوده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان

هفته گذشته Updato، توسعه‌دهنده اپلیکیشن در گفتگو با وبسایت BleepingComputer  مدعی شد که او و تیمش اپلیکیشن را برای «حذف سرویس فرمویر و پرداخت‌های غیر گوگلی» از پلی استور خارج کرده‌اند و نیت‌شان از ارائه این محصول کمک و «تسهیل کار کاربران» بوده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - است.

جالب است بدانید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - که این اپلیکیشن بیش از شش سال در پلی استور حضور داشته و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - طی این مدت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به آمار بیش از 10 میلیون دانلود دست یافته بوده که برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک اپلیکیشن کلاهبرداری رقم قابل توجهی به حساب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌آید.

ارائه آپدیت‌های سیستمی برای گوشی‌های اندروید معمولا پروسه زمان‌بری است و بسیاری از انتظار برای دریافت این آپدیت‌ها متنفر هستند، به همین دلیل حاضرند برای دریافت سریع‌تر این آپدیت‌ها پول هم بپردازند و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دقیقا همین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - موضوع بود که به دستمایه سازندگان اپلیکیشن Updates for Samsung برای کلاهبرداری تبدیل شد.

اگر چه Updates for Samsung واقعا آپدیت‌های سامسونگ را توزیع می‌کند، اما - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به دلیل دریافت پول بابت این کار در دسته محصولات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کلاهبرداری قرار می‌گیرد. تا این لحظه افراد زیادی با دانلود این اپلیکیشن فریب خورده‌اند، اما گوگل امیدوار است که حالا با حذف اپلیکیشن از پلی استور بتواند از فریب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - خوردن افراد بیشتر جلوگیری کند، هر چند که خیلی دیر به این کار اقدام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاخه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر یک سوالی دارم شرکت شما آیا شهرک تعاون کرمانشاه کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک تعاون شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone