تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10390.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با نفوذ به سیستم احراز هویت کوین‌بیس به اکانت ۶ هزار نفر دست پیدا کردند

هکرها موفق شده‌اند با نفوذ به سیستم احراز هویت چندمولفه‌ای صرافی کوین‌بیس، به اکانت ۶ هزار کاربر این صرافی دسترسی پیدا کرده و رمزارزهای آن‌ها را به سرقت ببرند. کوین‌بیس می‌گوید این پلتفرم در بازه ...

هکرها موفق شده‌اند با نفوذ به سیستم احراز هویت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - چندمولفه‌ای صرافی کوین‌بیس، به اکانت ۶ هزار کاربر این صرافی دسترسی پیدا کرده و رمزارزهای آن‌ها را به سرقت ببرند. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - کوین‌بیس می‌گوید این پلتفرم در بازه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - زمانی آوریل تا مه ۲۰۲۱ از طریق یک کارزار فیشینگ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - گسترده مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش وب‌سایت Bleeping Computer، کاربران احتمالا از طریق ایمیل‌های فیشینگ نام کاربری و گذرواژه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - خود را به هکرها داده‌اند. ولی کاربرانی که احراز هویت چندمولفه‌ای را فعال کرده بودند هم در امان نماندند و اکانت آن‌ها به دلیل نقصی در سیستم امنیتی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - کوین‌بیس به سرقت رفت.

کوین‌بیس در ایمیلی که برای کاربران قربانی فرستاده، می‌گوید هکرها از آسیب‌پذیری موجود در پروسه بازیابی اکانت از طریق پیامک سوءاستفاده کرده‌اند. این سیستم به آن‌ها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - اجازه داده توکنی را دریافت کنند که از طریق پیامک به شماره تلفن مالک اکانت ارسال می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران

کوین‌بیس به کاربران توصیه می‌کند با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - یک اپلیکیشن Authenticator از سیستم احراز هویت دومولفه‌ای استفاده کنند. این صرافی پیش‌تر در ماه اوت در نوتیفیکیشنی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - به ۱۲۵ هزار کاربر اعلام کرد که تنظیمات احراز هویت دومولفه‌ای آن‌ها تغییر کرده است، اما بعدا گفته شد که این نوتیفیکیشن‌ها به اشتباه ارسال شده و هکی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - در کار نبوده است.

کوین‌بیس حالا به مشتریان خود اطمینان داده که به محض کسب اطلاع درباره این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - مشکل پروتکل‌های بازیابی حساب با پیامک را اصلاح کرده. این شرکت همچنین قرار است - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - خسارت همه سرمایه‌های از دست رفته را به قربانیان برگرداند. ولی مشخص نیست که این مبالغ در قالب رمزارز به کاربران برگشت داده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - می‌شود یا ارز فیات. اگر ارز فیات در کار باشد، قربانیان احتمالا مجبور به پرداخت مالیات می‌شوند.

افزون بر این، کسانی که تحت تاثیر این حمله قرار داشتند بهتر است مطمئن شوند که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - سایر اکانت‌هایشان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - ایمنی به سر می‌برد، چون بخشی از اطلاعات از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نوشهر استان مازندران - جمله نام و آدرس آن‌ها به دست هکرها افتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone