🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26011.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تشدید حمله بدافزارها به سیستم عامل مک

شرکت امنیتی مالوربایتس که توسعه‌دهنده آنتی ویروس معروف مالوربایتس هم هست، اخیرا گزارشی منتشر کرده که در آن خبرهای خوبی برای کاربران مک پیدا نمی‌شود. بر اساس این گزارش، تهدیدات سیستم‌عامل مکینتاش به شدت افزایش ...

شرکت امنیتی مالوربایتس که توسعه‌دهنده آنتی ویروس معروف مالوربایتس هم هست، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - اخیرا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - گزارشی منتشر کرده که در آن خبرهای خوبی برای کاربران مک پیدا نمی‌شود. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - بر اساس این گزارش، تهدیدات سیستم‌عامل مکینتاش به شدت افزایش یافته‌اند.

در این گزارش، مالوربایتس نگاهی به تهدیدات سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - اندروید انداخته و لیستی از بدترین بدافزارها را منتشر کرده است. این شرکت متوجه شده که از هر ۲۵ تهدید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - امنیتی، ۶ تهدید مختص مکینتاش بوده است. این بدان معنی است که ۶ عدد از بدافزارهای معروف، سیستم‌عامل اختصاصی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - اپل را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - هدف قرار داده‌اند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران

اما زنگ خطر اصلی زمانی به صدا در می‌آید که بدانیم ۱۶ درصد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - کل تهدیدات ردیابی شده، برای سیستم‌عامل مک توسعه داده شده بودند. دلیلی که باعث می‌شود این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - عدد کمی ترسناک به نظر برسد، کمتر بودن تعداد کامپیوترهای مبتنی بر سیستم‌عامل مکینتاش نسبت به ویندوز است. مدیر مک و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - موبایل مالوربایتس، توماس رید (Thomas Reed) می‌گوید:

ممکن است در ابتدا عدد ۱۶ درصد چندان چشمگیر نباشد، ولی اگر تعداد دستگاه‌هایی که این تهدیدات در آن‌ها شناسایی شده‌اند را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - اعداد جالب توجه هستند.

علاوه بر این رید، می‌گوید کاربران آنتی ویروس مالوربایتس در مک، یک دوازدهم کاربران ویندوزی هستند. با این حال، داده‌های نگران کننده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - دیگری نیز منتشر شده است. آنتی ویروس مالوربایتس ۹.۸ تهدید به ازای هر مک را شناسایی کرده در حالی که این عدد برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - سیستم‌عامل ویندوز تنها ۴.۲ تهدید به ازای هر دستگاه بوده است. اما پیدا کردن تقریبا دو برابر بیشتر از بدافزارها روی مک، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - کمی خطرناک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - است. اما این طور که به نظر می‌رسد، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران

با وجود این که این اعداد و ارقام نمی‌توانند خبر خوبی برای کاربران مک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - باشند، اما همچنان می‌توان گفت که سیستم‌عامل مک، نسبت به ویندوز امن‌تر است. زیرا بدافزارها و ویروس‌هایی که برای این پلتفرم توسعه داده می‌شود، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - به بدی ویندوز نیست. در اصل بیشتر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - بدافزارهای توسعه‌داده شده برای مکینتاش، تبلیغ افزار بودند. یعنی این برنامه‌ها تنها تبلیغات اضافی را به کاربر نشان می‌دادند.

همچنین فراموش نکنید که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - گزارش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - مالوربایتس تنها کاربرانی را در نظر می‌گیرد که آنتی ویروس این شرکت را نصب کرده باشند. پس از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - آن جایی که کاربران ویندوز بیشتر هستند، نمی‌توان به طور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - دقیق این دو قضیه را به هم تعمیم داد. در نتیجه هنوز سیستم‌عامل مک نسبت به ویندوز، بستری امن‌تر به حساب می‌آید، اما شاید در آینده این رویه به این صورت پیش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - نرود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone