🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23421.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دادستانی کل کشور علت مسدود شدن «سایت های دانلود فیلم‌های غیرمجاز» را تشریح کرد

«جواد جاویدنیا»، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، درباره نامه اخیر این معاونت به ارائه دهندگان خدمات میزبانی جهت ممنوعیت ارائه خدمات به سایت‌های فیلتر شده، توضیحاتی را «جهت روشن شدن افکار عمومی» ارائه کرده است. ...

«جواد جاویدنیا»، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، درباره نامه اخیر این معاونت به ارائه دهندگان خدمات میزبانی جهت ممنوعیت ارائه خدمات به سایت‌های فیلتر شده، توضیحاتی را «جهت روشن شدن افکار عمومی» ارائه کرده است.

بر اساس مصاحبه‌ای که در سایت دادستانی کل کشور منتشر شده، جاویدنیا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌گوید اعمال نشدن نظارت بر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - شرکت‌های میزبانی موجب شده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - بود تا سایت‌های متخلف زیادی از جمله سایت‌های قمار، سایت‌های منتشرکننده فیلم‌های مبتذل و مستهجن خارجی و نیز سایت‌های منتشرکننده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - غیرمجاز فیلم‌ها و آلبوم‌های آهنگ داخلی، بدون اخذ مجوز از تهیه کننده و خواننده که تضییع - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - کننده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - حقوق معنوی و مادی هنرمندان هستند و همچنین سرور‌های میزبان سایت‌های خارجی فیلتر شده که هر کدام از آن‌ها بار‌ها فیلتر شده بودند، با تغییر میزبان باز هم به راحتی در دسترس قرار گیرند.

سرپرست - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - معاونت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - فضای مجازی دادستانی کل کشور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - در همین رابطه می‌گوید: «پس از شناسایی میزبان‌های داخلی به آن‌ها ابلاغ شد از این پس، در زمان دریافت درخواست میزبانی می بایست نام سایت را در سامانه دبیرخانه بررسی کنند و از ارائه خدمات به سایت‌های پالایش شده خودداری نمایند. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - متأسفانه شرایط بگونه‌ای فراهم بود که سایت‌های غیرمجاز به راحتی ضمن دور زدن فیلترینگ و عدم التزام به حداقل‌های پالایش، از مزیت قیمت نیم بهای پهنای باند سرور‌های داخل کشور نیز استفاده می‌کردند و لذا با این اقدام زمینه برای محتوا‌های سالم و منطبق با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - وضعیت فرهنگی کشور بیش از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - پیش فراهم گردید.»

او می‌گوید سایت‌هایی که در این زمینه فعال هستند در صورتی‌که نسبت به دریافت مجوز از مبادی ذیربط مانند «سازمان صوت و تصویر فراگیر» و «وزارت ارشاد اسلامی» اقدام نمایند، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گفته جاویدنیا، اعلام ممنوعیت ارائه خدمات از ناحیه ارائه دهندگان خدمات میزبانی به سایت‌ها و خدمات فیلترشده به استناد ماده ۲۳ قانون جرایم رایانه‌ای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - صورت گرفته و قبلاً - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - وزارت ارتباطات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - خواسته شده بود که فهرست شرکت‌های خدمات میزبانی ثبت شده را اعلام تا مفاد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - ماده مذکور اجرائی شود، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - اقدامی که به گفته جاویدنیا انجام نشده است.

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اشاره می‌کند که وزارت ارتباطات «همانطور که وزیر محترم اعلام داشته»، اقدامی در راستای ساماندهی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - شرکت‌های میزبانی داخلی انجام نداده است، اما هرگونه فعالیت سالم و مطابق قانون این شرکت‌ها از حمایت دادستانی کل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - کشور برخوردار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - خواهد بود و صرف برخورد با میزبانی محتوای خلاف قانون و اخلاق سبب مهاجرت کسانی که بخواهند در چارچوب مقررات قانونی فعالیت کنند نخواهد شد.

او همچنین با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - اشاره به مسئولیت‌های وزارت ارتباطات، می‌گوید بنا به مستندات قانونی متقن، اعمال پالایش دقیقاً بر عهده وزارت ارتباطات و بطور ویژه شرکت زیرمجموعه آن وزارت یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت است و نظر شخصی یک مسئول تأثیری بر الزامات قانونی ندارد: «لذا توصیه می‌شود همه مسئولان اعم از مقامات دولتی و قضایی و همچنین وزیر محترم ارتباطات وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - دهند.»

جاویدنیا همچنین خبر از رصد مداوم سایت‌ و نرم‌افزارهای داخلی داد و گفت: «در خصوص پالایش محتوا‌های سایت‌ها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - و نرم‌افزار‌های مجاز داخلی نیز اقدامات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - جدی داریم و تحت رصد مداوم قرار دارند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - تا انشاءا... به وضعیت مطلوب نزدیک‌تر شویم.»

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران

دهم مهر ماه بود که موج بسته شدن سایت‌های دانلود فیلم آغاز شد. در آن زمان انگشت اتهام مدیران یکی از این سایت‌ها و کاربران به سوی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - سرویس‌دهنده‌های VOD کشیده شد اما سپس نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از دستور دادستانی کل کشور برای مسدود شدن آنها داشت. با این حال خشم کاربران از سرویس‌دهنده‌های VOD مانند نماوا، باعث شد تا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر قائمشهر استان مازندران - کاربران به صفحه اینستاگرام «نتفلیکس» هجوم ببرند و در نهایت، نت‌فلیکس هم به این مسئله واکنش نشان داد.

با دنبال کردن این مطالب می‌توانید در جریان خط زمانی و جزییات بیشتر ماجرای بسته شدن سایت‌های دانلود فیلم قرار بگیرید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone