🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15587.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

برخی کاربران شیائومی می ۱۱ از داغ شدن بیش از حد موبایل خود شکایت می‌کنند

برخی کاربران گوشی هوشمند گوشی شیائومی می ۱۱ از داغ شدن بیش از حد موبایل خود ابراز نارضایتی کرده‌ و طبق گزارش وب سایت «ITHome» بعضی از آنها شکایت خود را از طریق حساب کاربری رسمی ...

برخی کاربران گوشی هوشمند گوشی شیائومی می ۱۱ از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - داغ شدن بیش از حد موبایل خود ابراز نارضایتی کرده‌ و طبق گزارش وب سایت «ITHome» بعضی از آنها شکایت خود را از طریق حساب کاربری رسمی «لی جون» مدیرعامل این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته‌اند.

این کاربران علت داغ شدن بیش از حد دستگاه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - را ناشی از حرارت بالای مادربرد می‌دانند. با این وجود، هنوز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - این مقام ارشد هنوز به هیچ یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - از این شکایت‌ها و نارضایتی‌ها پاسخی نداده است.

کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - عنوان کرده‌اند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - که گوشی آن‌ها بیش از حد طبیعی داغ می‌شود و این مشکل را به نقص در سیستم حرارتی دستگاه ارتباط داده‌اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان

شیائومی می ۱۱ از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی در نسخه‌های مختلف از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPPDR5‌ برخوردار است. همچنین شیائومی برای جدیدترین پرچمدار خود یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین دوم از نوع فوق عریض با رزولوشن ۱۳ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - مگاپیکسل و در نهایت دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو است. دوربین سلفی این پرچمدار ۲۰ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر قرار دارد.

هر چند پرچمدار جدید شیائومی فروش بسیار خوبی به همراه داشته اما مشکلات این چنینی که توسط کاربران گزارش می‌شود، تردیدها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تالش استان گیلان - را نسبت به خرید این موبایل بیشتر می‌کند. تاکنون گزارش‌های مختلفی از جمله مصرف بالای باتری، عمر کم آن و داغ شدن بیش از اندازه از سوی کاربران عنوان شده است. حتی چند کاربر اعلام کرده‌اند که با انجام بازی‌های ویدیویی به مدت حدود ده دقیقه، موبایل آنها به شدت داغ شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشوشتر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone