🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22299.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی ادغام شدند

از بین سه بازیگر اصلی صنعت بیمه آنلاین در ایران، دو بازیگر تصمیم به ادغام با هم گرفته‌اند. با ادغام استارتاپ‌های «بیمیتو» و «ازکی»، شرکت جدیدی تاسیس خواهد شد که «گروه صنعتی ماموت» روی آن ...

از بین سه بازیگر اصلی صنعت بیمه آنلاین در ایران، دو بازیگر تصمیم به ادغام با هم گرفته‌اند. با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - ادغام استارتاپ‌های «بیمیتو» و «ازکی»، شرکت جدیدی تاسیس خواهد شد که «گروه صنعتی ماموت» روی آن سرمایه‌گذاری قابل توجهی را انجام خواهد داد.

رقابت استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه آنلاین، در چند سال اخیر با بیلبوردهای شهری به خوبی به نمایش کشیده شد. اما اکنون چه اتفاقی افتاده که این رقابت داغ و پر هزینه به یک ادغام رسیده است؟ «حامد ولی‌پوری»، مدیرعامل بیمیتو در گفتگو با دیجیاتو، به همین سوال پاسخ می‌دهد و می‌گوید:

«بیمیتو در ۴ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - سال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - اخیر تجربیات مهمی در فضای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - بیمه آنلاین به دست آورد اما در نقطه مقابل تیم ازکی، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - در بخش‌هایی که ما روی آن‌ها تمرکز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - زیادی نکرده بودیم، پیشرفت داشت. در نتیجه، در تیم ازکی هم ارزش قابل توجهی ایجاد شده بود. در واقع تمرکز ما در برخی رشته‌ها بود و تمرکز ازکی، در رشته‌هایی دیگر از صنعت بیمه آنلاین. ما با هم صحبت کردیم، پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه می‌توان این موضوع را بررسی کرد، وارد بررسی موضوع شدیم و دیدیم ارزش‌هایی که در هر دو شرکت وجود دارد، هم‌افزایی مورد نیاز را ایجاد می‌کند. از طرف دیگر VC «ماموت» هم در کنار این جریان قرار گرفت و سرمایه‌گذاری قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - هم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - در همین راستا انجام شد.»

او توضیح می‌دهد که پس از ادغام، شرکتی جدید تاسیس خواهد شد، که نیمی از آن متعلق به بیمیتو، و مالکیت نیم دیگر آن به ازکی تعلق خواهد داشت. پس از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - سرمایه نقدی از طریق ماموت به شرکت جدید تزریق می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان

ولی‌پوری در پاسخ به این سوال که کدام‌ یک از برندها در ادامه‌ی این ادغام باقی خواهند ماند و کاربران باید با کدام برند خداحافظی کنند، می‌گوید فعلا استراتژی این است که هر دو برند به کارشان ادامه دهند: «بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - مشترک زیادی در پلتفرم‌ها وجود ندارد. دلیلش هم این است که هر کدام از ما، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - بخش‌های مختلفی از بازار را هدف قرار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - داده بودیم. به همین دلیل، تصمیم گرفته‌ایم فعلاً هر دو برند را نگه داریم، تا از ارزش و کاربران متفاوتی که وجود دارد استفاده کنیم. ممکن است بعداً بررسی بیشتری انجام شود و وقتی که بتوان ارزش ایجاد شده در هر یک از برندها را کاملاً - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - به دیگری انتقال داد، در آینده تصمیم دیگری گرفته شود.»

تیم ازکی، از اواخر سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری یک شریک آلمانی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده بود. همین مسئله، این سوال را به وجود می‌آورد که آیا شرایط تحریم‌ها و وضعیت کنونی سرمایه‌گذاری استارتاپی در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - کشور، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - باعث حرکت دو برند به سوی ادغام شده است؟ مدیرعامل بیمیتو اما اعلام می‌کند که تصمیم برای ادغام ارتباطی به شرایط کشور، سخت‌شدن جذب سرمایه یا تحریم‌ها نداشته‌ است. او همچنین تاکید می‌کند که سرمایه‌گذاران ازکی، که شامل مجموعه، از جمله ماموت و سرمایه‌گذار خارجی هستند، هم اکنون و در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - مرحله ادغام نیز حضور داشته‌اند. او در خصوص دلیل اصلی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - این ادغام می‌گوید:

«هر بخش از صنعت بیمه پیچیدگی‌های بسیاری دارد و واقعاً هزینه و زمانی که باید هر طرف صرف این موضوع کنند، بسیار سنگین بود. از طرفی، بیمیتو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - و ازکی هر کدام بر بخش‌های مختلف این بازار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - تمرکز کرده بودند. همین موضوع باعث شد که ما تصور کنیم که این روش، می‌تواند باعث موفقیت هر دو کسب‌وکار شود. همین موضوع، مهم‌ترین نکته‌ای بود که ما را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - قانع کرد که این تصمیم درستی است.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پس از ادغام، هرچند دو پلتفرم جداگانه کار می‌کنند، اما آیا باید انتظار تعدیل نیروی انسانی را داشت یا خیر، می‌گوید: «فعلا برنامه‌ای برای تعدیل نیرو نداریم و احتمالاً باید جذب نیرو هم داشته باشیم. چون به دنبال برخی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - بازارهای جدید در صنعت بیمه هستیم و برای همین موضوع، نیاز به منابع - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کامیاران استان کردستان - انسانی متخصص داریم. ضمن اینکه هر دو مجموعه، توانمند هستند و ما ترجیح می‌دهیم از توانمندی منابع انسانی هر دو مجموعه استفاده کنیم. به همین دلیل امروز که صحبت می‌کنیم هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیرو وجود ندارد.»

ولی‌پوری همچنین اعلام می‌کند که سهم بازار بیمیتو و ازکی از صنعت بیمه آنلاین، اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و برآورد می‌کند که سهم بقیه رقبا مجموعاً ۲۰ درصد باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone