🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
  2. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  3. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  4. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12313.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

«آیپد مینی پرو» بزودی با نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌شود

اپل احتمالا تا اواسط فروردین‌ماه از آیپد نسل ششم با نام «آیپد مینی پرو» رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد دستگاه جدید از نمایشگر مینی LED و در ابعاد بزرگتری نسبت به نسل‌ قبلی بهره ...

اپل احتمالا تا اواسط فروردین‌ماه از آیپد نسل ششم با نام «آیپد مینی پرو» رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد دستگاه جدید از نمایشگر مینی LED و در ابعاد بزرگتری نسبت به نسل‌ قبلی بهره ببرد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی کند.

طی سه سال گذشته اپل هر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - سال در ماه مارس (فرودین- اسفندماه) - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - از مدل‌های جدید آیپد رونمایی کرده است. این شرکت در سال 2018 آیپد مجهز به چیپست A10 فیوژن با نمایشگر 9.7 اینچی را معرفی کرد و در سال 2019 - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - نیز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - شاهد معرفی آیپد ایر با چیپست A12 بایونیک و رم 3 گیگابایتی به بازار بودیم. سال 2020 نیز اپل، مدل‌های 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو را در دسترس کاربران قرار داد.

به گفته منابع آگاه، اپل قصد دارد در سال جاری میلادی نیز همچون سال‌های قبل در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - ماه مارس نسل ششم آیپد مینی خود را با نام آیپد مینی پرو رونمایی کند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران

اوایل سال 2021 - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - وب‌سایت « Mac Otakara» از رونمایی نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر 8.4 اینچی خبر داده بود. در آخرین گزارش این وبسایت به این موضوع اشاره شده بود که نسل جدید - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - آیپد مینی از نمایشگر 0.7 اینچ بزرگتر از نمایشگرهای 7.9 اینچی مرسوم بهره خواهد برد.

«مینگ-چی‌ کو» از تحلیلگران معروف بازار نیز در یادداشت خود از رونمایی احتمالی این دستگاه با نمایشگر 8.5 تا 9 اینچی خبر داده بود. وی معتقد است که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - آیپد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - مینی جدید اپل قیمت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت و با چیپست‌ سریع و قدرتمندی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به علاوه مینگ-چی کو می‌گوید احتمالا اپل - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - آیپد مینی جدید را با حاشیه‌های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - باریک‌تری رونمایی می‌کند تا نمایشگر بزرگتری را در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل دکمه هوم اسکرین/ تاچ آیدی را حذف کرده و دستگاه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - جدید را با فیس آیدی یا تاچ آیدی زیر نمایشگر یا هر دو به بازار عرضه کند.

همچنین این احتمال وجود دارد که آیپد مینی جدید با نمایشگر مینی LED به بازار عرضه شود. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جویبار استان مازندران - ممکن است در حدود 30 تا 40 درصد آیپدهایی که بازار عرضه می‌شوند از این فناوری بهره ببرند. به علاوه براساس اطلاع منابع آگاه، احتمالا آیپد مینی پرو جدید از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وب‌سایت کره جنوبی «Naver» نیز از آیپد مینی جدید با نمایشگر بزرگتر خبر داده بود. حال باید دید با توجه به گزارش‌های مختلف منتشر شده نسل جدید آیپد مینی با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone