🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  3. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12310.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ فناوری ایزوسل ۲.۰ را برای توسعه دوربین‌های موبایل قدرتمند معرفی کرد

سامسونگ از فناوری ایزوسل ۲.۰ برای سنسورهای تصویربرداری موبایل رونمایی کرد که امکان تعبیه پیکسل‌های بیشتر روی سنسور و افزایش حساسیت به نور را فراهم می‌کنند. سامسونگ فناوری ایزوسل را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد ...

سامسونگ از فناوری ایزوسل ۲.۰ برای سنسورهای تصویربرداری موبایل رونمایی کرد که امکان تعبیه پیکسل‌های بیشتر روی سنسور و افزایش - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - حساسیت به نور را فراهم می‌کنند.

سامسونگ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - فناوری ایزوسل را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و از آن زمان سنسورهای دوربین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - موبایل این شرکت عمدتا از همین فناوری استفاده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - می‌کنند. در ایزوسل برای کاهش نشت نور بین پیکسل‌های مجاور موانعی قرار می‌گیرد و از این طریق سطح حساسیت ارتقا می‌یابد. برای درک بهتر می‌توان پیکسل‌ها را به اتاق و موانع را به دیوار تشبیه کرد.

جدیدترین سنسورهای تصویربرداری این شرکت با فناوری ایزوسل پلاس راهی بازار شده‌اند که بر خلاف نسل اول به جای فلز از موادی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - جدیدتر استفاده می‌کند. دلیل کنار گذاشتن فلز تمایل آن به جذب یا انعکاس نور ورودی است که به کاهش کیفیت تصویر منجر می‌شود. این شرکت حالا یکبار دیگر قابلیت‌های فناوری خود را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - بهینه‌سازی کرده و آنرا با عنوان ایزوسل ۲.۰ معرفی کرده است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران

به گفته شرکت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - کره‌ای در ایزوسل ۲.۰ بخش پایینی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - موانع بین پیکسل‌ها با موادی که خاصیت بازتابی دارند جایگزین شده است. بدین ترتیب اتلاف نور به حداقل رسیده و از نظر جمع‌آوری نور که در دوربین موبایل چالشی اساسی است، بهینه‌سازی قابل توجهی صورت می‌گیرد.

این دستاورد به سنسورها اجازه می‌دهد در مساحتی یکسان میزبان تعداد پیکسل‌های بیشتری باشند. این مزایا تنها به مدل‌های پرچمدار محدود نیست و به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - دوربین‌های با تعداد پیکسل‌های کمتر هم اجازه می‌دهد از این نظر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - عملکردی بهتر از خود نشان دهند.

سامسونگ در حال حاضر دوبین موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی را هم روانه بازار کرده اما نقشه این راه این شرکت روی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - دستیابی به دوربین‌های با رزولوشن مشابه چشم انسان (۵۰۰ تا ۶۰۰ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - مگاپیکسل) هدف گذاری شده است.

نیازی نیست زمان زیادی برای معرفی دوربین‌های مجهز به این فناوری منتظر بمانیم چون سامسونگ تایید کرده که سنسورهای مجهز به پیکسل‌های ۰.۷ نانومتری بر پایه همین فناوری عرضه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مازندران استان مازندران - خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone