🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  5. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12322.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید انبوه ماژول دوربین تاشونده با زوم ۱۰ برابری را آغاز کرد

سامسونگ تولید انبوه ماژول دوربین با زوم ۱۰ برابری را آغاز کرده است تا سایر تولید کنندگان موبایل نیز بتوانند از این ماژول‌ها در دستگاه‌های خود استفاده کنند. در حال حاضر این حسگرها تنها در ...

سامسونگ تولید انبوه ماژول دوربین با زوم ۱۰ برابری را آغاز کرده است تا سایر تولید کنندگان موبایل نیز بتوانند از این ماژول‌ها در دستگاه‌های خود استفاده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنند. در حال حاضر این حسگرها تنها در گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 الترا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی S21‌ اولترا بهره‌مندی از ماژول دوربین با زوم اپتیکال ۱۰ برابری است. اکنون سامسونگ تصمیم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گرفته تولید انبوه ماژول دوربین را به منظور تامین نیاز سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند آغاز کند. در این صورت سایر تولیدکنندگان موبایل نیز می‌توانند موبایل‌هایی با ماژول دوربین مجهز به زوم نوری ۱۰ برابری به بازار عرضه کنند. سامسونگ نام شرکت‌هایی که قرار است موبایل‌های خود را با ماژول دوربین این شرکت به بازار عرضه کنند، هنوز اعلام نکرده است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

فناوری بزرگنمایی اپتیکال تاشونده به تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند تا بیرون زدگی ماژول دوربین را به حداقل برسانند. به صورت کلی زوم اپتیکال به بزرگنمایی گفته می‌شود که از طریق تغییر در فاصله کانونی لنز دوربین ایجاد می‌شود و بعد از بزگنمایی نیز تصویر نهایی از کیفیت خوبی برخوردار است. در حدود - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دو سال قبل، سامسونگ ماژول دوربین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاشونده را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسعه داد و موفق شد بزرگنمایی ۵ برابری را بدون اینکه بیرون زدگی دوربین افزایش پیدا کند، در دسترس - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاربران قرار دهد.

درنهایت سامسونگ توانست ماژول دوربین را توسعه داده و زوم اپتیکال ده برابری را تنها با افزایش ۲۵ درصدی طول ماژول دوربین محقق سازد.

در واقع کره‌ای‌ها به منظور کاهش ارتفاع ماژول دوربین، برش‌هایی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در قسمت بالا و پایین لنز ایجاد کردند. از ماژول دوربین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سامسونگ نه تنها در گوشی‌های هوشمند، بلکه برای استفاده در خودرو نیز می‌توان استفاده کرد. سامسونگ هنوز در مورد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نحوه استفاده از دوربین‌های با بزرگنمایی اپتیکال در خودرو توضیحی نداده است. به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد علاوه بر بازار موبایل در سایر صنایع از جمله صنعت خودروسازی نیز حضور فعالی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داشته باشد.

پیشتر ماژول دوربین با بزرگنمایی نوری در موبایل‌های شیائومی، اوپو و ویوو مورد استفاده قرار گرفته‌اند و باید دید در آینده کدام شرکت ها قصد دارند از این ماژول ها بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادآفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام میشه بگید شرکت شما آیا منطقه آق قایه گنبد کاووس برای پکیج تاچی تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در آق قایه شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone