🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  2. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  5. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12296.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED از راه می‌رسند

جدیدترین ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در صفحه رسمی توییتر شیائومی تایید می‌کند که گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. با این حساب ...

جدیدترین ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - صفحه رسمی توییتر شیائومی تایید می‌کند که گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED معرفی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - و به بازار عرضه خواهند شد. با این حساب موبایل‌های جدید این شرکت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - می‌توانند برگ برنده‌ای در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - مقابل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - رقبای خود در بازار داشته باشند.

معمولا گوشی‌های هوشمند پرچمدار از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران -  نمایشگر AMOLED  با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - می‌برند. حتی موبایل‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - پرچمدار ارزان قیمت نیز اگر مجهز به نمایشگر AMOLED‌ باشند، معمولا از نمایشگر با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز به می برند. اما شیائومی قصد دارد نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. هرچند در تیزر به اشتراک گذاشته شده، به این موضوع اشاره نشده است که کدام یک از گوشی‌های هوشمند سری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - ردمی نوت  از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برند.

شیائومی علاوه بر انتشار ویدیویی کوتاه که اشاره به نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED‌ دارد، ویدیوی دیگری نیز در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که تایید می‌کند نسخه پرو این سری مجهز به چنین نمایشگری خواهد بود. در ابتدای ویدیوی مذکور، ردمی نوت ۱۰ پرو با رنگ نارنجی نشان داده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - شده است. انتظار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - می‌رود گوشی‌های هوشمند این سری در رنگ‌های نارنجی، آبی و طوسی در دسترس کاربران قرار گیرند.

با توجه به ویدیو به نظر می‌رسد نخه پرو ردمی نوت ۱۰ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی، اسپیکرهای استریو و شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد.

به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - علاوه ظاهرا باید منتظر نسخه معمولی ردمی نوت ۱۰ نیز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - از نمایشگر AMOLED، بدنه پلاستیکی، چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران - کوالکام، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشیم.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر رویان استان مازندران

شیائومی قصد دارد در رویدادی اختصاصی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ را در تاریخ چهاردهم اسفندماه (‌چهارم ماه مارس) رونمایی کند. باید دید موبایل‌های جدید این سری با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone