🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12333.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: سری آیفون ۱۳ با ناچ کوچکتر و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی می‌شود

یکی از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل اعلام کرد تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر خواهند داشت و مدل‌های پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند شد. وی افزود درگاه لایتنینگ ...

یکی از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل اعلام کرد تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ ناچ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - کوچکتر و باتری بزرگتر خواهند داشت و مدل‌های پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند شد. وی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - افزود درگاه لایتنینگ امسال از آیفون‌ها حذف نمی‌شود.

«مینگ-چی کو»، در یادداشتی به خبرگزاری MacRumors اعلام کرد که تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ بریدگی نمایشگر کوچکتری خواهند داشت و مدل‌های پرو به نمایشگر کم‌مصرف LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند شد.

پیشتر، چندین منبع آگاه در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - دنیای فناوری از جمله «راس یانگ»، تحلیلگر بازار نمایشگر، «جان پراسر»، «مکس واینبک» و غیره مدعی شده بودند که برخی مدل‌های آیفون ۱۳ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت. بد نیست بدانید مدل ۲۰۱۷ به بعد آیپد پرو از نمایشگر ProDisplay با رفرش ریت متغیر تا ۱۲۰ هرتز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم

«کو» می‌گوید امسال، مثل سری آیفون ۱۲، چهار مدل آیفون ۱۳ خواهیم داشت که تمامی آن‌ها برخلاف - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - برخی شایعات، درگاه لایتنینگ داشته و به مودم کوالکام اسنپدراگون X60 مجهز شده‌اند که پشتیبانی که شبکه 5G را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

تحلیلگر یاد شده اضافه می‌کند که فناوری «سنسور شیفت» یا همان تصحیح لرزش‌ها در سطح سنسور که فقط در آیفون ۱۲ پرو مکس به کار رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - بود، به تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ می‌آید. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که آیفون ۱۳ پرو و مدل پرو مکس به دوربین فوق‌عریض بهتر با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار مجهز شوند.

کو که پیشتر پیش‌بینی کرده بود دستکم یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - مدل‌های گران‌تر آیفون ۲۰۲۱ درگاه شارژ نخواهد داشت، در یادداشت تازه خود مدعی شده که امسال «خبری از طراحی بدون پورت» نیست و درگاه لایتنینگ همچنان میهمان لبه پایینی آیفون‌های جدید خواهد بود.

او در قسمتی از یادداشت خود با اشاره به اینکه درگاه USB-C در مقایسه با پورت لایتنینگ مقاومت کمتری در برابر نفوذ آب دارد، می‌گوید: «اگر اپل در آینده بخواهد پورت لایتنینگ را کنار بگذارد، احتمالاً به جای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - استفاده از USB-C مستقیماً از فناوری مگ‌سیف استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اکوسیستم مگ‌سیف هنوز به بلوغ نرسیده بنابراین آیفون همچنان به استفاده از درگاه لایتنینگ در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم

کو می‌افزاید که هر چهار مدل آیفون ۱۳ به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - لطف برخی اصلاحات در طراحی مثل یکپارچه‌سازی اسلات سیمکارت با لاجیک برد و کوچک شدن برخی از قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - سیستم فیس آیدی، باتری حجیم تری در مقایسه با سری آیفون ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - خواهند داشت. البته به گفته او بزرگتر شدن باتری به قیمت سنگین‌تر شدن آیفون‌های جدید تمام شده است.

این تحلیلگر اشاره می‌کند که اسکنر LiDAR همچنان محدود به مدل‌های پرو آیفون ۱۳ است و شایعه‌ای که پیشتر مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - بود هر چهار مدل آیفون ۱۳ این اسکنر را خواهند داشت، رد کرد. او - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر دستجرد استان قم - گفت اپل برنامه‌ای برای عرضه مدل جدید آیفون SE تا نیمه نخست سال ۲۰۲۲ ندارد و اضافه کرد که مدل جدید به نسخه فعلی با نمایشگر ۴.۷ اینچی شباهت زیادی خواهد داشت و به چیپست سریع‌تر و مودم 5G مجهز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone