🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12314.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دادگاه اینتل را به دلیل نقض پتنت به پرداخت غرامت ۲ میلیارد دلاری محکوم کرد

یک هیئت منصفه در ایالت تگزاس آمریکا از اینتل خواسته است تا ۲.۱۸ میلیارد دلار بابت نقض پتنت به شرکت VLSI Technology غرامت بدهد. این شرکت که تقریبا ۲۰ سال حضور خارجی نداشته، حالا به ...

یک هیئت منصفه در ایالت تگزاس آمریکا از اینتل خواسته است تا ۲.۱۸ میلیارد دلار بابت نقض پتنت به شرکت VLSI Technology غرامت بدهد. این شرکت که تقریبا ۲۰ سال حضور خارجی نداشته، حالا به یک بار پیدا شده تا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - یک دهم سود سالانه اینتل را از آن خود کند.

به گزارش بلومبرگ، شرکت VLSI آخرین بار در سال ۱۹۹۹ به صورت مستقل دیده شده بود. در آن زمان کمپانی فیلیپس این شرکت طراحی نیمه‌رساناها را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خرید و دارایی‌های آن به یکی از زیرمجموعه‌های فیلیپس به نام NXP منتقل کرد. این شرکت که حالا دوباره در سال ۲۰۱۹ به حیات برگشته، ظاهرا قرار است - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - بخشی از پول اینتل را به دست NXP هم برساند.

یکی از دستاوردهای مهم و مشهور VLSI حضور - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - در پروژه ابتدایی اپل و Acorn برای تولید نخستین پردازنده‌های آرم بود. این پروژه در نهایت زیربنای ساخت تراشه‌هایی را فراهم کرد که اکنون آن‌ها را در همه تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و اخیرا لپ‌تاپ و کامپیوترها می‌بینیم.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان

البته پتنت‌های مورد بحث از نظر فنی جدیدتر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - از VLSI هستند. آن‌ها در اصل در سال ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ برای Freescale Semiconductor و Sigmatel صادر شده‌اند و تاریخ ثبت قدیمی‌ترینشان به سال ۲۰۰۵ بر می‌گردد. ولی بلومبرگ می‌گوید که تمامی پتنت‌ها در سال ۲۰۱۹ به VLSI منتقل شده‌اند.

«ویلیام لی» وکیل اینتل در دفاع از این شرکت خطاب به هیئت منصفه گفت: «[VLSI] دو پتنتی را که ۱۰ سال است از آن‌ها استفاده نشده هدف قرار داده و می‌گوید ما ۲ میلیارد دلار پول می‌خواهیم. درخواست zhglhki VLSI کار نوآوران واقعی را سخت می‌کند.»

با این حال، هیئت منصفه به خاطر نقض دو مورد از این سه پتنت به پرداخت غرامتی معادل یک دهم سود سالانه اینتل رای داده است. این پتنت‌ها درباره «مدیریت سرعت کلاک در دستگاه‌های الکترونیکی»، «تکنیک عملکرد حافظه با حداکثر ولتاژ کاری» و «مقیاس‌دهی به ابعاد حافظه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - بر اساس ولتاژ» هستند.

اینتل می‌گوید هنوز میدان نبرد را ترک نکرده است: «اینتل با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان - رای امروز هیئت منصفانه قویاً مخالف است. ما به سراغ دادگاه تجدیدنظر می‌رویم و اطمینان داریم که پیروز خواهیم شد.»

شرکت VLSI چند پرونده دیگر هم علیه اینتل در جریان دارد.

- تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تربت جام استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone