🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  2. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  3. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12294.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Caviar از نسخه لوکس آیپد پرو با ۱ کیلوگرم طلا رونمایی کرد

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) هرچند وقت یکبار از نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونیکی رونمایی می‌کند و حالا اینبار به سراغ آیپد پرو اپل رفته و آن را با ۱ کیلوگرم طلا تزئین کرده است. در کنار ...

شرکت روسی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - «کاویار» (Caviar) هرچند وقت یکبار از نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونیکی رونمایی می‌کند و حالا اینبار به سراغ آیپد پرو اپل رفته و آن را با ۱ کیلوگرم طلا تزئین کرده است.

در کنار آیپد پرو، این کمپانی آیفون‌های اپل را با هم با تزئین مشابهی روانه بازار می‌کند. روی پنل پشتی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - این محصولات شاهد استفاده از درخت سیب طلایی رنگ در پس زمینه مشکی هستیم.

لوکس‌ترین آیپد پرو شرکت کاویار در میان این مجموعه‌ها که «iPad Pro Grand Apple» - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - نام دارد، تنها در یک نسخه ساخته می‌شود و قیمتی برابر ۱۸۴,۳۱۰ دلار دارد. با پرداخت این هزینه، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که این محصول مبتی بر کدام نسخه آیپد پرو باشد، آیپد پرو ۱۱ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - اینچی مدل ۲۰۲۰ یا آیپد پرو ۱۲.۹ مدل ۲۰۲۰. علاوه بر این، برای انتخاب میزان حافظه آن هم آزادی عمل دارید.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
iPad Pro Grand Apple

این محصول با ۱ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار تزئین می‌شود که در حقیقت یک درخت سیب به همراه پایه‌ای با جنس طلا است. روی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - این آیپد پرو منحصر به فرد و البته گران‌قیمت، جملاتی از مدیرعامل سابق و کنونی اپل هم حک می‌شود.

روی این محصول خریدار به جمله «جرات - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - پیروی از قلب و بینش خود را داشته باشید» استیو جابز و جمله «اجازه دهید لذت در سفر شما نه در یک هدف دور باشد» تیم کوک دسترسی پیدا می‌کند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
iPad Pro Grand Apple

اگر ۱ کیلوگرم طلا برای شما کافی نیست، کاویار در این محصول از ۸۱ الماس طبیعی با قطر ۳ میلی‌متر برای سیب‌های روی درخت هم استفاده می‌کند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
Diamond Apple

همانطور که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - بالاتر گفتیم در کنار این آیپد پرو، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - از نسخه‌های دیگر آیپد پرو - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - و همچنین آیفون با تزئین مشابه هم رونمایی شده که در مجموعه «Diamond Apple» قرار می‌گیرند. در این مجموعه آیپد پرو به همراه آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس هم به چشم می‌خورند که البته قیمت آن‌ها نزدیک به ۱۰ هزار دلار است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
Diamond Apple

روی این محصولات هم جملات - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - مدیران عامل اپل به چشم می‌خورند. در این مجموعه تنها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - ۹۹ آیفون و آیپد تولید می‌شود و از ۹ الماس طبیعی بهره می‌برند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
Gold Apple

در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - پایان با مجموعه «Gold Apple» روبه‌رو هستیم که آن هم شامل آیفون‌ها و آیپدها می‌شود. در این مجموعه خبری از الماس نیست و از چوب در آن استفاده شده است. محصولات این مجموعه قیمتی در محدوده ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار دارند و دوباره از هرکدام - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران - آن‌ها ۹۹ نمونه تولید می‌شود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر زیراب استان مازندران
Gold Apple

در وب‌سایت رسمی کاویار می‌توانید قیمت دقیق هرکدام از این محصولات را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone