🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  4. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12309.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی توسعه گوشی پرچمدار جانشین V60 را معلق کرده است

در حالیکه انتظار می‌رفت ال جی تا پایان سه ماهه اول 2021 از جانشین ال جی V60 رونمایی کند، اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد و به گزارش منابع آگاه ظاهرا ال‌جی توسعه چنین ...

در حالیکه انتظار می‌رفت ال جی - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا پایان سه ماهه اول 2021 از جانشین ال جی V60 رونمایی کند، اما ظاهرا قرار نیست این - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اتفاق بیفتد و به گزارش منابع آگاه ظاهرا ال‌جی توسعه چنین موبایلی را به حالت تعلیق در آورده است.

براساس گزارش جدید منتشر شده از سوی «Chosun» تولید گوشی هوشمند جدید ال‌جی با اسم رمز «Rainbow» که قرار بود اسفند یا فرودین ماه رونمایی و به بازار عرضه شود، متوقف شده است. به گفته منابع آگاه، ال‌جی برنامه‌ای برای توزیع گسترده گوشی‌ هوشمند جدید خود ندارد و به همین دلیل هنوز به سراغ توزیع کننده‌های محلی هم نرفته تا در مورد عرضه موبایل جدید - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با آنها قراردادی تنظیم کند.

برخلاف خبرهای قبلی، گوشی هوشمند ال‌جی Rainbow طراحی معمولی در - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مقایسه با گوشی‌های تاشو و رول شونده پروژه - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Explorer دارد. براساس برخی خبرهای غیر رسمی ال‌ جی Rainbow - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همان ال جی V70 است که با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 قرار بود رونمایی شود.

تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این نخستین گزارش منتشر شده در مورد توقف تولید گوشی هوشمند جدید ال جی نیست. پیشتر نیز گزارش دیگری از طریق «Yonhap» منتشر شده بود که ادعا می‌کرد ال‌جی تولید گوشی تاشو جدید خود را به حالت تعلیق در آورده است. با وجودی که بعد از انتشار این گزارش، ال‌جی چنین ادعایی را به صورت رسمی رد کرد، اما اکنون خبرهای جدید تایید می‌کند که این شرکت قبلا نیز با چنین تصمیمی روبرو بوده و شایعه‌ها نزدیک به واقعیت بوده‌اند.

گزارش‌های دیگری نیز در مورد توقف بخش موبایل ال‌جی منتشر - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده بود که خبر از اوضاع آشفته این شرکت در بخش موبایل می‌دهد. Rollable هم موبایل - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگری از ال‌جی است که گفته می‌شد از نمایشگر 7.4 اینچی بهره در حالت گسترده و نمایشگر 6.8 اینچی در حالت غیرگسترده بهره خواهد برد. این موبایل قرار بود با اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت رونمایی شود اما بعید نیست در روزهای خبرهایی از لغو شدن این پروژه نیز در رسانه‌ها منتشر شود.

اکنون خبرهای جدید تایید می‌کند که این موبایل طراحی معمولی دارد که توسعه همین دستگاه با طراحی معمولی هم به حالت - تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعلیق در آمده است.

- تعمیرات پکیج در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone