🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  2. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12330.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

میزو ۱۸ و ۱۸ پرو با نمایشگر خمیده و اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شدند

شرکت میزو از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد. میزو ۱۸ و ۱۸ پرو به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند. میزو ۱۸ ...

شرکت میزو از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد. میزو ۱۸ و ۱۸ پرو به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کنند و در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند.

میزو ۱۸ پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد خمیده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - سامسونگ است که رزولوشنی برابر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۳۲۰۰ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - در ۱۴۴۰ پیکسل - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارد. رفرش ریت این پنل به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز دارد. پنل جلویی این دستگاه از هر چهار طرف خمیده است که البته میزان آن‌ها در سمت چپ و راست با بالا و پایین متفاوت است.

میزو برای این گوشی از جدیدترین سنسور اثر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک کوالکام - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده کرده و همچنین این محصولش را به چیپ ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه مودم 5G اسنپدراگون X60 مجهز کرده است. میزو ۱۸ پرو در دو نسخه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - مجهز به ۸ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان

روی پنل پشتی این پرچمدار دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ با دریچه دیافراگم f/1.9 است. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - این دستگاه همچنین به دوربین اولترا واید ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX616 با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و سنسور ToF مجهز شده. دوربین سلفی درون حفره نمایشگر این موبایل هم ۴۴ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند میزو به یک باتری ۴۵۰۰ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی مجهز شده است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان

به سراغ میزو ۱۸ می‌رویم، گوشی که نمایشگر خمیده کوچکتر ۶.۲ اینچی امولد با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. رفرش ریت این پنل هم ۱۲۰ هرتزی است و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

از نظر عملکرد تفاوتی میان این دستگاه و نسخه پرو وجود ندارد و میزو این گوشی را هم به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - حافظه داخلی UFS 3.1 و مودم 5G مجهز کرده است.

در بخش دوربین تفاوت‌های زیادی میان این محصولات به چشم می‌خورد. نسخه استاندارد دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - مگاپیکسلی سونی IMX682 با دریچه دیافراگم f/1.6 دارد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد. در میزو ۱۸ خبری از سنسور ToF نیست و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

این دستگاه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۳۶ واتی پشتیبانی می‌کند. میزو ۱۸ قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیست.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان

در جعبه این پرچمدارها - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - تنها یک کابل وجود دارد، با این حال اگر دو آداپتور قدیمی به میزو تحویل داده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - شود، یک شارژر جدید به خریدار می‌دهد.

پیش فروش میزو ۱۸ و ۱۸ پرو از امروز آغاز شده و از ۵ روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. میزو ۱۸ در رنگ‌های سفید، آبی و بنفش و در محدوده قیمتی ۶۸۰ تا ۷۷۵ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلار وارد بازار می‌شود. نسخه پرو با قیمت ۷۷۵ تا ۹۳۰ دلار و در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone