🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  3. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12305.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گوشی مقاوم گلکسی Xcover 5 رونمایی کرد

گلکسی Xcover 5 از بالاترین استانداردهای نظامی دنیای موبایل پشتیبانی کرده و در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و نفوذ آب مقاوم است. گلکسی Xcover 5 از نظر سخت‌افزار یا نمایشگر تمام صفحه و از ...

گلکسی Xcover 5 از بالاترین استانداردهای نظامی دنیای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - موبایل پشتیبانی کرده و در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و نفوذ آب مقاوم است.

گلکسی Xcover 5 از نظر سخت‌افزار یا نمایشگر تمام صفحه و از این دست ظرافت‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارد اما - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - از ظاهر مستحکمش پیداست همان چیزی است که عاشقان طبیعت یا افراد شاغل در زمینه‌های کاری سخت و پر تنش از یک موبایل انتظار دارند: دستگاهی که در برابر سقوط یا ضربه و شوک تسلیم نشود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران

گلکسی Xcover 5 با تائیدیه نظامی MIL-STD810H و استاندارد IP68 تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری دوام می‌آورد و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - اجازه نفوذ غبار را هم نخواهد داد. بدنه ۱۴۷ در ۷۱ در ۹.۲ میلیمتری آن در لایه‌ای از پلاستیک مقاوم قرار گرفته و سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری هم برایش مثل این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - است که روی تشک افتاده باشد.

مزایای این موبایل تنها به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - دوام بالا محدود نمی‌شود و با استفاده از اپ مایکروسافت تیمز می‌توانید از آن به عنوان واکی تاکی استفاده کنید. کلید ویژه‌ای هم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - در آن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - تعبیه شده که می‌توانید آنرا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - برای راه‌اندازی هر اپی سفارشی سازی کنید.

این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - گوشی از نظر مشخصات فنی به نمایشگر  ۵.۳ اینچی LCD با وضوح +720p مجهز است و در لبه بالایی این پنل هم دوربین ۵ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - مگاپیکسلی قرار دارد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران

پردازنده گوشی اگزینوس ۸۵۰ است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در پنل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - پشتی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سامسونگ موبایل مقاوم خود را به اندروید ۱۱ تعبیه کرده که میزبان انبوهی از قابلیت‌های امنیتی Knox - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - است.

تامین شارژ گوشی بر عهده باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگار است و می‌توان آنرا از طریق پورت  USB-C یا پین پوگو شارژ کرد.

گلکسی Xcover 5 در همین ماه با قیمت ۲۹۰ یورو - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بهشهر استان مازندران - راهی بازارهای منتخب اروپا، آسیا و آمریکای لاتین خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone