🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  2. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  4. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12307.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز آیکون‌های با طراحی Fluent را به تصویر می‌کشد

مایکروسافت با بهبود برخی آیکون‌های موجود در سیستم عامل خود، مدرن‌سازی قسمت‌های اساسی و مختلف ویندوز 10 را شروع کرده است. اخیرا پیش نمایشی از نسخه جدید ویندوز 10 در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار گرفت که ...

مایکروسافت با بهبود برخی آیکون‌های موجود در سیستم عامل خود، مدرن‌سازی قسمت‌های اساسی و مختلف ویندوز 10 را شروع کرده است. اخیرا پیش نمایشی از نسخه جدید ویندوز - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 10 در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار گرفت که شامل برخی آیکون‌های سیستمی به سبک Fluent Design است.

آیکون‌های جدید طراحی گرد و ساده‌تری دارند و با فونت جدید به نام Segoe Fluent Icons نمایش داده می‌شوند. مایکروسافت همچنین ویجت تسک‌بار سیستم عامل را با آیکون‌های جدید بروزرسانی کرده و این موضوع به خوبی به کاربران اثبات می‌کند که یک آیکون ساده حتی کوچکترین قسمت‌های ویندوز را هم مدرن خواهد کرد.

شاید این تغییر در محیط ویندوز 10 که تا اواخر امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت بسیار کوچک به نظر برسد، اما بخشی از تصمیم گسترده مایکروسافت برای اعمال تغییرات اساسی ویندوز 10 محسوب - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌شود. مایکروسافت سال گذشته برخی از آیکون‌های ویندوز 10 را رنگی کرد و حتی با هدف ساد‌ه‌سازی، تغییراتی روی منوی استارت اعمال کرد.

تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
برخی آیکون‌های جدید ویندوز - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 10

مایکروسافت همچنین با نام رمز Sun Valley به دنبال جوان‌سازی بصری محیط ویندوز است. مایکروسافت سال‌ها با تاکید روی سیستم طراحی Fluent Design قصد دارد تفییرات بصری مهمی در - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ویندوز 10 ایجاد کند و به نظر می‌رسد تا پایان سال - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جاری شاهد تغییرات بسیار بیشتری خواهیم بود.

انتظار می‌رود که - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - منوی استارت ویندوز، فایل اکسپلورر و برخی برنامه‌های داخلی به عنوان بخشی از این بازخوانی رابط کاربری با تغییراتی همراه شوند. حتی برخی موارد اصلی برنامه‌ها مانند دکمه‌، کنترل‌ و اسلایدرها - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌توانند مجددا طراحی شوند. با این وجود می‌توان انتظار داشت محیط ویندوز در آینده بسیار سازگارتر به نظر برسد و برخی آیکون‌های قدیمی از این سیستم عامل حذف شوند.

از سویی دیگر مایکروسافت برای بهبود سازگاری نسخه آینده سیستم عامل خود یعنی «ویندوز 10X» که برای لپتاپ‌های سبک شبیه به کروم بوک‌ طراحی شده، تلاش زیادی کرده - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است. ویندوز 10X منوی استارت جدید و تغییرات زیادی در کنترل‌های اصلی خود مانند صفحه تنظیم وای‌فای به ارمغان خواهد آورد.

تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

مایکروسافت به تازگی کنفرانس Ignite را برگزار کرد و در آن اطلاعات زیادی درباره ویندوز - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ارائه نکرد. «پانوس - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پانای» یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در طی کنفرانس Ignite عنوان کرد که نسل جدید ویندوز یا همان ویندوز 10X بسیار باورنکردنی خواهد بود. همچنین مایکروسافت در هفته‌های آینده رویدادی برگزار خواهد کرد تا جزئیاتی درباره برنامه‌های - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آینده خود - تعمیرات پکیج در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از جمله ویندوز ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone