🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  2. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  3. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12334.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام از قابلیت Live Rooms رونمایی کرد: امکان اجرای لایو با حضور ۴ نفر

اینستاگرام به تازگی قابلیتی به نام «Live Rooms» را معرفی کرده که عملکرد لایو را افزایش می‌دهد. این ویژگی که شبیه به «Squad Stream» توییچ است، امکان اجرای لایو همزمان حداکثر ۴ کاربر را فراهم ...

اینستاگرام به تازگی قابلیتی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - به نام «Live Rooms» را - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - معرفی کرده که عملکرد لایو را افزایش می‌دهد. این ویژگی که شبیه به «Squad Stream» توییچ است، امکان اجرای لایو همزمان حداکثر ۴ کاربر را فراهم می‌کند.

اینستاگرام با چنین قابلیتی می‌خواهد فرصتی برای میزبانی برنامه‌هایی مانند تاک شو - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - را در اختیار کاربران قرار دهد. این ویژگی جدید از امروز منتشر می‌شود و البته کاربران باید برای دریافت آن کمی صبور باشند، چرا که احتمالا تا یک هفته آینده در اختیار تمام آن‌ها قرار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - می‌گیرد.

برای دسترسی به این قابلیت جدید، کاربران باید به سمت چپ سوایپ و گزینه دوربین لایو را انتخاب کنند. در ادامه باید روی آیکون - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - Rooms ضربه بزنند و مهمانان را به آن - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - اضافه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - کنند. کاربران می‌توانند با افرادی که درخواست می‌کنند لایو - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - داشته باشند یا اینکه برای افراد موردنظرشان دعوتنامه بفرستند.

به گفته این پلتفرم، اگر برگزارکنندگان لایو یک کاربر را مسدود و بلاک کنند، این کاربر دیگر نمی‌تواند این استریم زنده را مشاهده کند. علاوه بر این، تمام قابلیت‌ها مانند گزارش و بلاک کامنت‌ها در اختیار میزبانان لایوها قرار می‌گیرد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان

از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، میزان استفاده کاربران از قابلیت لایو اینستاگرام افزایش پیدا کرده و البته شاهد راه‌های جدید استفاده از آن هم بوده‌ایم. برخی دولت‌ها از این ویژگی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - برای انتشار اطلاعیه‌ها درباره کووید-۱۹ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده کرده‌اند و برخی دیگر نیز از آن برای مصاحبه با افراد مشهور بهره برده‌اند.

در طی یکسال گذشته اینستاگرام امکان مشاهده استریم‌های زنده را در نسخه وب فراهم کرده تا کاربران بتوانند آن‌ها - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - را در نمایشگرهای بزرگتر ببینند و البته می‌توانند استریم‌ها را هم ذخیره - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - کنند تا بیش از ۲۴ ساعت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اواخر سال گذشته میلادی این شبکه اجتماعی مدت زمان لایو را از ۱ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - ساعت به ۴ ساعت هم افزایش داد.

حالا اینستاگرام با افزودن قابلیت جدید، می‌خواهد میزان استفاده از قابلیت لایو را بیش از پیش افزایش دهد. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کنگاور استان کردستان - باید منتظر ماند و دید کاربران تا چه اندازه از ویژگی Live Rooms استقبال می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone