🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12347.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی فیبر کربنی دنیا با سبک‌ترین وزن بالاخره وارد بازار شد

شرکتی به نام «کربن موبایل» در اسفند ماه پارسال از اولین تلفن هوشمند دنیا با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن رونمایی کرد. این شرکت در زمان رونمایی از «کربن ۱ مارک ۲» اعلام کرد که ...

شرکتی به نام «کربن موبایل» در اسفند ماه پارسال از اولین تلفن هوشمند دنیا با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن رونمایی کرد. این شرکت در زمان رونمایی از «کربن ۱ مارک ۲» اعلام کرد که آن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - را در ماه ژوئن ۲۰۲۰ به بازار می‌فرستد. ولی همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مانع از عرضه این گوشی شد. حالا کربن موبایل اعلام کرده که فروش کربن ۱ مارک ۲ بالاخره به‌صورت آنلاین شروع شده و فروش آفلاین نیز از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) با قیمت ۷۹۹ یورو روانه بازار می‌کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی

کربن ۱ مارک ۲ با کمک فناوری خاصی موسوم به HyRECM ساخته شده است. شرکت سازنده می‌گوید فیبرهای کربنی این دستگاه با ترکیبات عبور دهنده رادیویی درهم‌پیچیده شده‌اند تا ظاهری یکپارچه و پیوسته را از بدنه و شاسی به وجود بیاورند. همین طراحی باعث شده تا وزن کربن ۱ مارک ۲ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - پایین و ضخامت آن کم باشد. این گوشی ۱۲۸ گرم وزن دارد و ضخامتش ۶.۳ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - میلی‌متر است، در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمند معمولی معمولا ۱۸۰ گرم هستند.

کربن ۱ مارک ۲ نمایشگری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - ۶ اینچی از نوع AMOLED دارد. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با اندروید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱۰ به بازار می‌آید اما گفته شده که اندروید ۱۱ نیز خیلی زود برای آن منتشر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شود. شرکت کربن موبایل وعده داده که تا دو سال آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی این گوشی را تامین کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی

با وجود این که تحقیق و توسعه برای طراحی این دستگاه هزینه‌های تولید آن را بالا برده است، اما کربن موبایل سعی کرده تا با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - استفاده از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - یک پردازنده قدیمی قیمت را تا حد ممکن پایین بیاورد. این گوشی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - از چیپست هلیو P90 مدیاتک استفاده می‌کند. در پهلوی دستگاه حسگر اثر انگشت و روی نمایشگر نیز محافظ گوریلا گلس ۷ قرار دارد.

کربن ۱ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - مارک ۲ در قاب عقب از یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و در جلو - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. کاربران می‌توانند کربن ۱ مارک ۲ را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone