🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12341.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Tiny Bubbles؛‌ یک معمای حبابی

پیدا کردن بازی‌های پازلی برای موبایل کار راحتی است اما پیدا کردن عناوین متفاوت و خلاقانه به همین راحتی‌ها نیست. بازی Tiny Bubbles علاوه بر داشتن تمام این نقاط مثبت با تبدیل کردن ایده‌ی حباب‌بازی ...

پیدا کردن بازی‌های پازلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - برای موبایل کار راحتی است اما پیدا کردن عناوین متفاوت و خلاقانه به همین راحتی‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - نیست. بازی Tiny Bubbles علاوه بر داشتن تمام این نقاط مثبت با تبدیل کردن ایده‌ی حباب‌بازی کودکی‌ها به یک بازی معمایی چالش‌برانگیز، هم جوایز زیادی را از آن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - خودش کرده و هم به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شده است.

پازل‌های این بازی بر اساس تطابق رنگ‌ها طراحی و ساخته شده. برای حل کردن پازل هر مرحله باید حباب‌های رنگی مختلف را در توده‌ی حباب‌های رنگی به طوری بچینید که حباب‌های هم رنگ بترکند و این تا جایی ادامه پیدا می‌کند که دیگر هیچ حبابی باقی نماند. اما این پایان بازی نیست شما می‌توانید رنگ‌ها را هم ترکیب کنید و خودتان رنگ‌های جدیدی را به پازل وارد کنید تا بازی چالش برانگیزتر شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس

با این که خود بازی ایده و ظاهری کاملا فانتزی دارد اما انیمیشن‌ها به قدری دقیق طراحی شده‌اند که همان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - حس ترکیدن حباب‌ها در دنیای واقعی را منتقل می‌کنند که بسیار رضایت‌بخش است و بدون شک از آن لذت می‌برید. یکی دیگر از چیزهایی که به جذابیت بازی Tiny Bubbles اضافه کرده، جلوه‌های صوتی مناسبی است که در بازی می‌شنوید و وقتی از هندزفری استفاده کنید شبیه به تجربه‌ی یک صدای ASMR است که لذت بازی را دو برابر می‌کند و احساس آرامش را منتقل می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس

کنترل‌های بازی ساده هستند و گیم‌پلی روان بازی صرفا  با استفاده از لمس‌های ساده جلو می‌رود اما مکانیسم‌های بازی تغییر می‌کنند و با ورود به هر بخش‌های جدید حداقل یک مکانیسم جدید به بازیکن معرفی می‌شود. اما بر خلاف مکانیسم‌های بازی Tiny Bubbles که به دام تکرار گرفتار نشده‌اند،‌ خود گیم‌پلی بعد از مدتی تکراری و خسته‌کننده می‌شود که می‌توان گفت نقطه‌ی ضعف این بازی است؛ به خصوص اگر مداوم و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - طولانی‌مدت بازی کنید.

علت اصلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - مسئله به عدم وجود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس - المان‌های رقابتی مثل جدول بالاترین امتیاز، محدودیت زمان و... برمی‌گردد که معمولا اولین راه نجات بازی از تکرار است. تعداد مراحل بازی محدود است و در عرض چند ساعت می‌توان کل مراحل آن را به پایان رساند اما بعد از اتمام مراحل، بازی به صورت خودکار وارد مود بی‌پایان می‌شود و بی‌نهایت مرحله در دسترستان قرار می‌گیرند که تا ابد ادامه دارند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس

اما با تمام این حرف‌ها، می‌توان با قاطعیت گفت که بازی Tiny Bubbles با داشتن جلوه‌های بصری چشم‌نواز، جلوه‌های صوتی جذاب و گیم‌پلی روان ارزش تجربه کردن را دارد بنابراین اگر بازی‌های پازلی را دوست دارید یا به دنبال بازی می‌گردید که در زمان استراحت روزهای پرمشغله به سراغش بروید و کمی آرامش بگیرید بازی را از لینک‌های انتهای مطلب دانلود کنید و لذت ببرید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آباده استان فارس

Tiny Bubble‪s

سازنده: Pine Street Codeworks LLC قیمت: رایگان (نسخه آی او اس 3.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 157 / 65 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone