🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  5. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12336.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سه ساعت هوشمند جدید با برند موتو و پلتفرم Wear OS در راه است

اوایل سال ۲۰۲۰ یک شرکت کانادایی به نام eBuyNow از طریق قراردادی با شرکت موتورولا ساعت هوشمندی به نام موتو ۳۶۰ را معرفی و روانه بازار کرد. حالا ظاهرا این قرارداد امسال هم پابرجا مانده ...

اوایل سال ۲۰۲۰ یک شرکت کانادایی به نام eBuyNow از طریق - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - قراردادی با شرکت موتورولا ساعت هوشمندی به نام موتو ۳۶۰ را معرفی و روانه بازار کرد. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - حالا ظاهرا این قرارداد امسال هم پابرجا مانده و احتمالا در دنباله سال سه ساعت هوشمند جدید از برند موتو با سیستم عامل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - Wear OS راهی بازار خواهد شد.

شرکت eBuyNow و CE Brands Inc در فایل ارائه‌ای به تاریخ ۹ فوریه اطلاعاتی را منتشر کرده‌اند که حاوی موارد جالبی است. کاربران پیش‌تر با eBuyNow آشنا بودند، اما شرکت دوم - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - به‌زودی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - قرار است به آن‌ها ملحق شود. بر اساس تصویر نقشه راه این شرکت که برنامه آن‌ها برای سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد، ساعت موتو جی در ماه ژوئن، و موتو واچ و موتو وان در ماه ژوئیه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - معرفی می‌شوند.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران

ساعت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - هوشمند موتو جی که نام آن طبیعتا از خط تولید تلفن‌های هوشمند موتورولا می‌آید، تقریبا مشابه موتو ۳۶۰ است. ولی بدنه‌ای سفید/نقره‌ای بدون تاچ چرخنده دارد و در سمت راست آن دو دکمه تخت دیده می‌شود. با توجه به نام این دستگاه می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود.

یک ماه پس از ساعت موتو جی، - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - می‌توانیم محصول جدیدی با صفحه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - مستطیلی را ببینیم که درست مثل اپل واچ فقط یک دکمه دارد. رابط کاربری این دستگاه تغییراتی داشته تا با صفحه مستطیلی آن مطابقت پیدا کند. در سوی دیگر، موتو وان شبیه دستگاهی نازک‌تر و احتمالا پریمیوم‌تر به نظر می‌رسد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران

در اسلاید دیگری به نام Product Partners گفته شده که eBuyNow یکی از معدود شرکت‌های فعال دارای مجوز Wear OS است. البته این شرکت یکی از اولین برندهایی است که با کوالکام هم وارد همکاری شده تا محصولات پوشیدنی پریمیوم بسازد.

فعلا مشخص نیست که این دستگاه‌ها چه مشخصاتی خواهند داشت، اما استفاده از اسنپدراگون Wear 4100 با ۱ گیگابایت رم می‌تواند آینده آن‌ها را تضمین کند. ولی با توجه به این که ساعت هوشمند موتو جی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت، شاید این دستگاه را با اسنپدراگون Wear 3100 ببینیم.

در صفحه دیگری از این فایل تصویر پیش‌تر دیده‌نشده‌ای از نسخه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - سفید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - نسل سوم موتو ۳۶۰ دیده می‌شود که بدنه شفاف دارد و سیم‌پیچ شارژر و سایر مدارهای دستگاه از داخل آن پیداست.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران

عرضه این سه محصول در مجموع می‌تواند به افزایش رقابت در بازار گوشی‌های مبتنی بر Wear OS کمک کرده و شرایط - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - رشد این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر رویان استان مازندران - اکوسیستم را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone