🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12354.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی MiTalk به عنوان نسخه چینی شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» دوباره راه‌اندازی شد

شبکه اجتماعی صوتی «کلاب‌هاوس» در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به راه انداخته و نه تنها چهره‌های شناخته شده‌ای مانند ایلان ماسک و بیل گیتس در آن حضور داشته‌اند، بلکه سیاستمدارانی مانند نخست وزیر کره جنوبی ...

شبکه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - اجتماعی صوتی «کلاب‌هاوس» در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به راه انداخته و نه تنها چهره‌های شناخته شده‌ای مانند ایلان ماسک و بیل گیتس در آن حضور داشته‌اند، بلکه سیاستمدارانی مانند نخست وزیر کره جنوبی هم به آن پیوسته است. حالا چینی‌ها دست به‌کار شده‌اند و شبکه اجتماعی شیائومی MiTalk دوباره راه‌اندازی شده، اما اینبار به عنوان یک شبکه اجتماعی صوتی مشابه کلاب‌هاوس.

ظاهرا آینده شبکه‌های اجتماعی در اختیار ارتباطات صوتی باشد، - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - چرا که در کنار کلاب‌هاوس، توییتر هم در حال بررسی قابلیتی به نام «Spaces» برای چنین منظوری است. حالا شیائومی رسما به چنین بازاری پیوسته است.

شیائومی در نوامبر ۲۰۱۰ یعنی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - پیش از اینکه وی‌چت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - در چین متولد شود، یک پیام‌رسان به نام «MiTalk» را ارائه کرد. با این وجود این پلتفرم پیام‌رسان چینی‌ها چندان در بازار خوش اقبال نبود و شیائومی در تاریخ ۱ اسفند - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - آن را تعطیل کرد.

با وجود چنین کاری، چینی‌ها در تاریخ ۸ اسفند آن را به عنوان یک اپ مشابه کلاب‌هاوس در چین احیا کردند. طبق گزارشی جدید، این اپلیکیشن جدید در اپ استور و همچنین فروشگاه اپ Mi منتشر شده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - و نام «Raise Hands» - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - برای آن انتخاب شده است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان

در حال حاضر تنها کارکنان شیائومی در کشور چین می‌توانند با شماره - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - تلفن ثبت شده در کمپانی و همچنین دعوتنامه از این اپ استفاده کنند، اما این شبکه اجتماعی به احتمال زیاد در آینده نزدیک برای استفاده عمومی در چین منتشر خواهد شد. با این وجود کاربران همچنان برای حضور - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - در آن به کد دعوت نیاز خواهند داشت.

شیائومی MiTalk که به گونه‌ای نسخه چینی کلاب‌هاوس محسوب می‌شود، در سیستم عامل اندروید و همچنین iOS در اختیار پرسنل این کمپانی قرار دارد. در توضیح این اپ نوشته شده: اپ گفتگوی صوتی برای افراد حرفه‌ای.

با توجه به اینکه کلاب‌هاوس در چین ممنوع است و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند، شاید اپ شیائومی بتواند به جایگاه مناسبی در این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر نیشابور استان خراسان - کشور دست پیدا کند و برخلاف نسخه اصلی، حضور پایداری در بازار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone