🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12348.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی رابط کاربری EMUI 11 را برای بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی منتشر کرد

هواوی امروز رسما از انتشار رابط کاربری EMUI 11 برای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر خبر داد و همچنین قدم بعدی را عرضه سیستم عامل هارمونی اعلام کرد. این غول جستجوی اینترنتی در شبکه اجتماعی ...

هواوی امروز رسما از انتشار رابط کاربری EMUI 11 برای بیش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از ۱۰۰ میلیون کاربر خبر داد و همچنین قدم بعدی را عرضه سیستم عامل هارمونی اعلام کرد.

این غول جستجوی اینترنتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo با انتشار این خبر، به سرعت بالای انتشار این رابط کاربری برای محصولاتش اشاره کرده. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - این رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید است.

هواوی برای اولین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بار EMUI 11 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان (HDC) ۲۰۲۰ در ماه سپتامبر معرفی کرد. این رابط کاربری از مولتی اسکرین هوشمند پشتیبانی می‌کند - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و همچنین با چندین بهینه‌سازی، عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد.

این کمپانی چینی می‌خواهد در آینده سیستم عامل هارمونی را برای کاربرانش منتشر کند، بنابراین طبق شایعات EMUI 11 آخرین نسخه بزرگ از رابط کاربری مبتنی اندروید هواوی خواهد بود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان

شایعات در گذشته به این موضوع اشاره داشتند که ارتقای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - محصولات مجهز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به EMUI 11 به هارمونی به یکباره صورت نمی‌گیرد و چینی‌ها این کار را از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - طریق EMUI 11.1 انجام می‌دهند. هدف از چنین اقدامی، جایگزینی کرنل با هارمونی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بود تا کاربران به سیستم عامل انحصاری دسترسی پیدا کنند، اما ظاهرا برنامه‌های هواوی تغییر کرده است.

طبق گزارشی جدید، این غول فناوری چینی می‌خواهد بطور مستقیم گوشی‌هایش را به سیستم عامل هارمونی بروزسانی کند.

هواوی سال ۲۰۱۹ به علت تحریم‌های گسترده دولت دونالد ترامپ و همچنین عدم امکان دسترسی به سرویس‌های گوگل، تصمیم گرفت سیستم عامل انحصاری‌اش را معرفی کند که در بازار جهانی هارمونی و در بازار چین با نام «HongMengOS» نام دارد.

چینی‌ها از این سیستم عامل تنها در گوشی‌های هوشمند استفاده نخواهند کرد و آن را به دستگاه‌های بیشتری می‌آورند. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در کنار این محصولات، دستگاه‌های اینترنت اشیاء و همچنین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دستگاه‌های مجهز به نمایشگرهای بزرگ هم از سیستم عامل بهره خواهند برد.

این کمپانی همچنین با سیستم عامل و سرویس‌های موبایلش (HMS) بازار خودرو را هم نشانه گرفته و برای مثال مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ هم با HMS به فروش می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone