🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12335.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی به سایر تولیدکنندگان تلویزیون اجازه استفاده از پلتفرم webOS را خواهد داد

ال‌جی چند روز پیش اعلام کرد که به‌زودی پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند webOS را روی محصولات سایر برندها خواهیم دید. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این تصمیم می‌تواند کسب و کار تلویزیون‌های هوشمند را در ...

ال‌جی چند روز پیش اعلام کرد که به‌زودی پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند webOS را روی محصولات سایر برندها خواهیم دید. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این تصمیم می‌تواند کسب و کار تلویزیون‌های هوشمند را در حوزه فناوری و محتواسازان متحول سازد و به حضور پررنگ‌تر و سلطه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - ال‌جی بر بازار جهانی سرگرمی‌های خانگی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - کمک کند.»

ال‌جی چندی پیش در رویداد CES از نسخه جدید webOS رونمایی کرده بود. با این حال، پلتفرمی که در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - اختیار سایر شرکت‌ها قرار داده می‌شود مبتنی بر webOS 5.0 خواهد بود. بنابراین ظاهر آن شبیه همه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - تلویزیون‌های ال‌جی در چند سال اخیر است.

این غول فناوری کره‌ای در ارائه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - پلتفرم نرم‌افزاری خود به سایر سازندگان تلویزیون‌های هوشمند از رویه آمازون و Roku پیروی می‌کند که هر کدام برای عرضه تلویزیون‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - روکو و فایر با شرکت‌های شخص ثالث همکاری می‌کنند. ال‌جی می‌گوید شرکت‌ها از این همکاری مزایای زیر را به دست می‌آورند:

دریافت مجوز استفاده از webOS - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - به معنای استفاده از همان تجربه کاربری آشنا و محبوب ال‌جی به همراه دسترسی به قابلیت‌های پرشماری مثل کنترل و جستجو با فرمان‌های صوتی، الگوریتم‌های یکپارچه هوش مصنوعی و برخورداری از سیستم ارتباطی ساده‌ای است که از گذشته با استقبال بازار و مصرف‌کنندگان روبرو بوده است. همکاران ما با webOS به گستره وسیعی از محتواها از جمله سرویس‌هایی مثل نتفلیکس، یوتیوب، آمازون پرایم ویدیو و سرویس‌های استریم ورزشی نظیر DAZN و کانال‌های ال‌جی دست پیدا می‌کنند. تلویزیون‌هایی که از نظر فنی امکانش را داشته باشند از ریموت کنترل مخصوص Magic Motion هم برخوردار می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس

این همکاری چه سودی برای ال‌جی دارد؟ این شرکت از طریق دستگاه‌های بیشتری کنترل تجربه نرم‌افزاری کاربران را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - دست می‌گیرد و درآمد بیشتری از تبلیغات خواهد داشت. توسعه دسترسی به webOS باعث افزایش شمار مخاطبان کانال‌های ال‌جی و در نتیجه افزایش سود حاصل از تبلیغات می‌شود. این رویکرد همچنین اطلاعات بیشتری را برای بهینه‌سازی پلتفرم webOS در اختیار ال‌جی قرار می‌دهد و به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر داراب استان فارس - پیشرفت هرچه سریع‌تر آن کمک می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone