🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17083.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای ال‌جی استایلو ۷ از یک طراحی بی‌سابقه خبر می‌دهد

اردیبهشت‌ماه امسال، ال‌جی Stylo 6 با نمایشگر 6.8 اینچی و مجهز به قلم استایلوس، از معدود گوشی‌های هوشمند قلم‌داری بود که با قیمت اقتصادی عرضه شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرد. ...

اردیبهشت‌ماه امسال، ال‌جی Stylo 6 با نمایشگر 6.8 اینچی و مجهز به قلم استایلوس، از معدود گوشی‌های هوشمند قلم‌داری بود که با قیمت اقتصادی عرضه شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرد. نخستین رندرهای فاش شده ال‌جی Stylo 7 خبر از معرفی نسل بعدی این گوشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - هوشمند با طراحی جدید می‌دهد.

رندرهای CAD تهیه شده براساس اطلاعات منابع معتبر، طراحی ال‌جی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - استایلو 7 را به خوبی نشان می‌دهد. باتوجه به رندرها ال‌جی نسل جدید این گوشی هوشمند را با طراحی جدید و بهره‌مندی از حاشیه‌های کناری باریک به بازار عرضه خواهد کرد.

پنل پشتی ال‌جی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - استایلو 7 طراحی جالبی دارد و در واقع پنل پشتی به سه بخش مجزا تقسیم شده است. دو بخش آن به ماژول دوربین چهارگانه با چینش عمودی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه مربوط می‌شود. قسمت سوم نیز به محل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - اتصال - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - مگنتی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - قلم که در گوشه سمت چپ پایین تعلق دارد. نسل جدید ال‌جی استایلو نیز همانند نسخه قبلی مجهز به اسلات مخصوص قلم است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان

در نتیجه کاربران می‌توانند قلم مغناطیسی را به دلخواه خود در یکی از دو موقعیت مختلف تعبیه شده برای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - آن قرار دهند. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی جدید و همچنین دوربین‌های آن در دست نیست. اگر مشخصات ال‌جی استالو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - 7 مشابه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی نسل قبلی باشد و تغییری نکند باید منتظر معرفی آن با نمایشگر 6.8 اینچی با ابعاد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - 170.6 در 77 در 8.6 میلی‌متر باشیم که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - از حسگر اثرانگشت جانبی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد ال‌جی استایلو 7 نیز همانند نسل قبلی از دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل، اسپیکرهایی در قسمت پایین گوشی، پورت USB Type-C و جک هدفون بهره ببرد. هنوز اطلاعاتی در مورد جنس بدنه دستگاه مطرح نشده است؛ اما اگر ال‌جی بخواهد قیمت گوشی جدید را در همان محدوده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - 300 دلار حفظ کند، ممکن است اسایلو 7 را نیز با بدنه از جنس پلاستیک رونمایی کند.

کاربرانی که توانایی خرید گوشی‌های گران قیمت گلکسی نوت سامسونگ را ندارند و در عین حال دوست دارند با گوشی قلم‌دار کار کنند، توجه ویژه‌ای به گوشی‌ ال‌جی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - استایلو 6 نشان دادند و حال باید ببینیم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - نسل بعدی نیز می‌تواند چنین جایی برای خود پیدا کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتسز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** کولر گازی بوش B1ZMI36915 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone