🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43601.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: اپراتورهای مجازی موبایل باید خدمات تخصصی ارائه کنند

وزیر ارتباطات امروز در گفتگو با خبرنگاران، توضیحاتی در مورد اپراتورهای مجازی و نقش آنها در کشور ارائه کرد. او گفت این اپراتورها، مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری کلان در ...

وزیر ارتباطات امروز در گفتگو با خبرنگاران، توضیحاتی در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مورد اپراتورهای مجازی و نقش آنها در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کشور ارائه کرد. او گفت این اپراتورها، مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به ارائه خدمات تخصصی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می پردازند.

دکتر واعظی می گوید اپراتورهای مجازی، قطعاً خدمات ارزش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - افزوده دارند و به زودی فعالیت های تخصصی خود را آغاز می کنند تا مردم بتوانند از سرویس های آنها نهایت استفاده را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشته باشند.

وی افزود به عنوان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مثال در برخی کشورها، طرفداران یک تیم فوتبال همگی عضو یکی از اپراتورهای مجازی هستند که چنین قابلیتی در ایران هم قابل پیاده سازی است. همچنین فعالیت در حوزه کودک و نوجوان که هم اکنون وضعیت نامطلوبی در فضای وب دارد هم می تواند به عنوان یکی از اهداف اپراتورهای مجازی تلقی شود.

وزیر ارتباطات همچنین به وضعیت خوب کسب و کار های الکترونیک کشور در نمایشگاه الکامپ اشاره کرده و تأکید نمود ایده های نو در بستر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فناوری اطلاعات، به توجه و پشتیبانی مسئولین و مردم نیاز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone