🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26762.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل موتور جستجوی پیش فرض اندروید را در اروپا به مزایده می گذارد

گوگل از ابتدای سال 2020 با افزودن یک صفحه جدید برای انتخاب موتور جستجو، به کاربران اروپایی اجازه می‌دهد تا در هنگام انجام تنظیمات اولیه گوشی‌هایشان موتور جستجوی پیشفرض اندروید خود را انتخاب کنند. بعد ...

گوگل از ابتدای سال 2020 با افزودن یک صفحه جدید برای انتخاب موتور جستجو، به کاربران اروپایی اجازه می‌دهد تا در هنگام انجام تنظیمات اولیه گوشی‌هایشان موتور جستجوی پیشفرض اندروید خود را انتخاب کنند.

بعد از آن موتور جستجوی انتخابی کاربران در ابزار جستجو و مرورگر کروم به صورت پیشفرض مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با اجرای این برنامه، سرویس دهندگان موتورهای جستجو باید به ازای هر کاربری که سرویس آن‌ها را انتخاب می‌کند مبلغی به گوگل پرداخت کنند.

انتخاب موتورهای جستجویی که در این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - طرح - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - به کاربر نمایش داده می‌شود با مزایده مشخص خواهد شد و سه سرویس دهنده که بیشترین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - مبلغ را پیشنهاد کرده باشند در صفحه جدید انتخاب موتور جستجوی پیشفرض اندروید به همراه گوگل حضور خواهند داشت.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان

در واقع گوگل این تصمیم را در پی جریمه رکوردشکن 5 میلیارد دلاری به خاطر اتخاذ سیاست‌های انحصارطلبانه در اروپا علنی کرده است. حکم صادره برای گوگل در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - سال 2018، این شرکت را ملزم می‌کند تا دست از گنجاندن غیر قانونی مروگر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - کروم و اپ‌های جستجوی خود در اندروید بردارد. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - کمیسیون اروپا روش اجرای این حکم را به عهده گوگل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - گذاشته و خود نظارت بر روند آن را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - به عهده گرفته است.

این شرکت درباره روش مزایده اینگونه توضیح داده است:

در هر مزایده کشوری، سرویس دهندگان مقدار مبلغی که مایلند به ازای هربار انتخاب شدن توسط کاربران آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - کشور پرداخت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - کنند را مشخص می‌کنند. برای هر کشور یک مقدار مبلغ پیشنهادی مینیمم در نظر گرفته خواهد شد و سه سرویس‌دهنده‌ای که بیشترین مقدار پیشنهادی را بالاتر از آن حد ارائه داده باشند به عنوان سه موتور جستجوی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - قابل انتخاب در آن کشور برای کاربران نمایش داده می‌شوند.

گوگل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردستان استان کردستان - قید نکرده که این حد میینمم چقدر خواهد بود اما ذکر شده که تعداد شرکت‌کنندگان و مبلغ پیشنهادی آن‌ها به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. اگر کمتر از سه سرویس‌دهنده مبلغ بالاتر از حد مینمم را پیشنهاد کنند، گوگل جایگاه‌های باقیمانده را با انجام یک قرعه کشی از بین آنها انتخاب می‌کند. گوگل همچنین اعلام کرده که کاربران می‌توانند بعدا هم انتخاب خود را تغییر دهند و این انتخاب می‌تواند همیشگی نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone