🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23037.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آنر ویو ۳۰ پرو معرفی شد؛ اولین 5G دوگانه در گوشی هوشمند

آنر امشب در مراسم ویژه از پرچمدار جدید خود به نام ویو ۳۰ پرو رونمایی کرده است. این گوشی برای اولین بار از تکنولوژی دوگانه 5G استفاده می‌کند. البته آنر پیش از این، گوشی فوق ...

آنر امشب در مراسم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویژه از پرچمدار جدید خود به نام ویو ۳۰ پرو رونمایی کرده است. این گوشی برای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - اولین بار از تکنولوژی دوگانه 5G استفاده می‌کند. البته آنر پیش از این، گوشی فوق را با نام V30 Pro در چین رونمایی کرده بود و اکنون آماده عرضه آن به صورت جهانی است.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، بدنه ویو ۳۰ پرو برای اولین بار در یک گوشی هوشمند از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - پوشش آرورا نانو استفاده می‌کند که به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - لطف حاشیه‌های کم، ۹۱.۴۶ درصد فضای قاب جلویی را به نمایشگر اختصاص داده است. نمایشگر ویو ۳۰ پرو، از نوع فول ویو بوده و در ابعاد ۶.۵۷ اینچ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ به خوبی از پس نمایش محتوای کاربران بر می‌آید. در بالا سمت چپ نمایشگر نیز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک حفره نسبتا بزرگ می‌بینیم که دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید را در خود جای داده است. این نمایشگر ۹۶ درصد از فضای رنگی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - NTSC را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان

ماژول - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - مستطیلی شکل قاب - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - پشتی ویو ۳۰ پرو، دوربین‌‌های ۳ گانه ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو را در خود جای داده است. دوربین اصلی از سنسور سونی IMX600 با گشودگی ۱.۶ بهره می‌برد که به کمک هوش مصنوعی عکس‌های باکیفیت و شفافی را ثبت می‌کند.

نکته جالب در رابطه با دوربین اولترا واید است که سنسوری با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهینه شده برای فیلم‌برداری دارد (Cine-Lens). زاویه پوشش‌دهی این دوربین نیز ۱۰۹ درجه و با ضریب f 2.2 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوید تصاویر هیجان‌انگیزی را می‌دهند. در کنار این دو، سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۴ و زوم ۳ برابری بدون افت کیفیت قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان

قلب تپنده ویو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۳۰ پرو نیز چیپست کرین ۹۹۰ 5G خواهد بود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - که از دو شبکه پردازشی عصبی بهره می‌برد. رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگبایت حافظه داخلی نیز در نظر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - گرفته شده تا کاربران نگران فضای ذخیره‌سازی نباشند. شارژ ویو ۳۰ پرو نیز به دو صورت بی سیم و متداول صورت می‌گیرد.

گوشی جدید آنر از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - شارژر ۴۰ واتی به همراه شارژر ۲۷ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - واتی بی سیم سریع بهره می‌برد که در حالت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - اول در ۳۰ دقیقه، ۷۰ درصد باتری گوشی و در حالت دوم ۵۲ درصد ظرفیت باتری ۴۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - میلی آمپر ساعتی را شارژ می‌کند. آنر ویو ۳۰ پرو در ۳ رنگ یخی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهارناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر احیانا تعمیرگاه شما آیا طرفای بلوار مهر بویین زهرا تعمیرات مایکروفر سام داره.
پاسخ: بله در بلوار مهر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone