🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42494.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Voice Recorder؛ ضبط و ویرایش حرفه ای صدا در اندروید

با وجود اینکه تلفن های هوشمند خود دارای برنامه ضبط صدا هستند ولی برای اینکه بخواهید با بالاترین کیفیت ممکن صداها را ضبط کنید باید از اپ های کمکی استفاده نمایید و Voice Recorder با ...

با وجود اینکه تلفن های هوشمند خود دارای برنامه ضبط صدا هستند ولی برای اینکه بخواهید با بالاترین کیفیت ممکن صداها را ضبط کنید باید از اپ های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کمکی استفاده نمایید و Voice Recorder با ویژگی های مختلفش آمده تا همین مسئولیت را به عهده بگیرد.

نکته مهم با Voice Recorder اینجاست که این اپلیکیشن، هیچگونه المان متفاوتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسبت به رقیبانش ارائه نمی دهد ولی با این وجود توانسته تا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همان ویژگی های همیشگی که با برنامه های مشابه دیده ایم را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیارتان بگذارد و به همین خاطر است که کاربران زیادی از آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - راضی هستند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

به گونه ای که از بین 12 هزار رای در گوگل پلی، Voice Recorder موفق شده میانگین امتیازی 4.8 را از 5 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به دست بیاورد و شاید این بین بقیه اپ های ضبط صدا یک رکورد باشد. بعد از دانلود برنامه و باز کردنش، اولین ویژگی مثبتی که از آن چشم تان را می گیرد رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ساده و البته زیبای Voice Recorder خواهد بود.

رنگ پس زمینه برنامه اصلا اذیت تان نمی کند و از طرفی به سادگی و با چند کلیک می توانید به تمام محتویات اپ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دسترسی داشته باشید. در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صفحه نخست، بخش ضبط صداها قرار داده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده و کافیست روی آیکون دایره ای قرمز رنگ کلیک کنید تا صداها ضبط شوند.

اگر هم خواستید ضبط صدا به پایان برسد باید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آیکون مربع شکل را بفشارید. با این کار، فایل صوتی شما ذخیره شده و اکنون می توانید تغییرات لازم را روی آن بدهید؛ از عوض کردن اسم و کات کردن بخش های مختلفش بگیرید تا چسباندن آن به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قطعه هایی که می خواهید.تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بخش مثبت Voice Recorder اینجاست که می تواند به کارت حافظه شما دسترسی داشته باشد و بنابراین قابلیت اضافه کردن آهنگ یا فایل های صوتی مختلف را از خود موبایل دارید. به کمک بخش تنظیمات هم توانایی تغییر کیفیت صداهایی که ضبط می کنید را خواهید داشت.

برای جمع بندی باید بگوییم Voice Recorder با وجود اینکه دارای ویژگی جدید یا متفاوتی نسبت به رقبا نیست اما همینکه توانسته قابلیت های همیشگی را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه بدهد، یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ضبط صدا به شمار می رود.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از ربات تلگرام apk_dl

در بخش اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone