🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41577.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به اسپیکرهای هوشمند Home Max و Home Mini گوگل

رقابت در زمینه اسپیکرهای هوشمند روز به روز داغ تر می شود و شاهد رونمایی محصولات جدید غول های حوزه تکنولوژی در این زمینه هستیم، از جمله اسپیکر هوشمند Home Max که نسخه بزرگتری از ...

رقابت در زمینه اسپیکرهای هوشمند روز به روز داغ تر می شود و شاهد رونمایی محصولات جدید غول های حوزه تکنولوژی در این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زمینه هستیم، از جمله اسپیکر هوشمند Home Max که نسخه بزرگتری از Google Home به حساب می آید. این محصول مثل هوم پاد اپل می تواند صدای خود را به شکل خودکار بر اساس محیط پیرامون تنظیم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند و از نظر طراحی هم تا حدی به اسپیکر های قدیمی Hi-Fi اپل در سالهای قبل شباهت دارد.

Home Mini نیز در واقع ورژن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کوچک شده گوگل هوم است و با قیمت بسیار کمتر، امکانات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کمتری هم ارائه می دهد و حجم کوچکی دارد. پیشتر به برخی از ویژگی های اسپیکرهای جدید ۳۹۹ و ۴۹ دلاری گوگل در مطالبی جداگانه پرداخته بودیم و حالا از شما دعوت می کنیم در ادامه برای آشنایی بیشتر ویدیو و عکس های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نگاه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نزدیک Home Max و Home Mini را نیز مشاهده فرمایید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone