🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38407.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تاکسی پرنده لری پیج سه سال دیگر تیک آف می کند

Kitty Hawk، از شرکت های مطرح صنعت هوا و فضا است که توسط لری پیج مدیرعامل الفابت و هم-بنیاگذار گوگل تاسیس شده و به تازگی اعلام کرده که یک گام دیگر به راه اندازی اوبر ...

Kitty Hawk، از شرکت های مطرح - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - صنعت هوا و فضا است که توسط لری پیج مدیرعامل الفابت و هم-بنیاگذار گوگل تاسیس شده و به تازگی اعلام کرده که یک گام دیگر به راه اندازی اوبر هوایی اش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نزدیک تر شده است. این شرکت اخیرا از یک تاکسی پرنده الکتریکی بدون خلبان به نام Cora رونمایی کرده است که می تواند با هر بار شارژ مسافتی بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر را طی کند و انتظار می رود که به زودی امکان رزرو آن با موبایل فراهم گردد.

پروژه Cora مدتی است که کلید خورده و مراحل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تست آن اخیرا در نیوزلند کلید خورده. هدف Kitty Hawk ایجاد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ناوگانی از تاکسی های پرنده ظرف سه سال آینده است.

فاصله راس بال های این تاکسی پرنده که انرژی مورد نیازش را از طریق باتری تامین می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند و ده ها روتر دارد برابر با ۳.۶ متر اعلام شده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و ظرفیت دو مسافر در کنار هم را دارد. این هواپیما می تواند به صورت عمومی تیک آف کند و این یعنی به مسیر طولانی برای بلند شدن و فرود نیاز ندارد و صرفا در اختیار داشتن یک پارکینگ یا سقف کارش را راه می اندازد.

Kitty Hawk چندی است که با کمک شرکتی به نام Zephyr Airworks که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده مدیریت این فرایندها در نیوزیلند را بر عهده گرفته و حتی اپلیکیشنی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توسعه داده که امکان اجاره تاکسی های پرنده را ممکن می کند.

Cora که حالا موافقت های لازم برای تست را دریافت کرده، در زمره معدود تلاش های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موفقی قرار دارد که برای محقق نمودن رویای جابجایی های کوتاه هوایی صورت گرفته. خود شرکت Kitty Hawk نیز وعده داده بود که تا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پایان سال ۲۰۱۷ نخستین پهپاد تک سرنشین خود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را وارد ناوگان هوایی می کند اما این وعده محقق نشد.

شرکت چینی Ehang نیز که قبلا قول داده بود در سال ۲۰۱۷ اهالی دبی را از طریق تاکسی های پرنده اش جابجا کند نتوانست به این هدف دست پیدا کند اما نمونه ای عملیاتی از درون ۱۸۴ خود را ماه پیش به نمایش گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone