🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16162.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چند ایالت آمریکا احتمالا به علت کارمزد ۳۰ درصدی پلی استور از گوگل شکایت می‌کنند

گوگل در چندین کشور مختلف با پرونده‌های ضد انحصار روبه‌رو شده و حالا این احتمال وجود دارد که حداقل ۳ ایالت آمریکا به علت دریافت کارمزد بالا در «پلی استور»، از این غول جستجوی اینترنتی ...

گوگل در چندین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - کشور مختلف با پرونده‌های ضد انحصار روبه‌رو شده و حالا این احتمال وجود دارد که حداقل ۳ ایالت آمریکا به علت دریافت کارمزد بالا در «پلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - استور»، از این غول جستجوی اینترنتی شکایت کنند.

طبق گزارش بلومبرگ، حداقل ۳ ایالت آمریکا شامل یوتا، کارولینای شمالی و نیویورک در حال بررسی هزینه‌های دریافتی گوگل از فروش اپلیکیشن و اشتراک‌ برنامه‌ها در پلی استور هستند. ظاهرا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - دادستان‌های کل این ایالت‌ها در حال آماده کردن پرونده ضد انحصار علیه گوگل هستند و آن را در ماه آینده میلادی ارائه می‌دهند.

گوگل از فروش درون اپ و همچنین اشتراک برنامه‌های پلی استور ۳۰ درصد کارمزد می‌گیرد، البته این میزان کارمزد پس از اولین سال اشتراک به ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. اپل نیز چنین سیاستی را دنبال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - می‌کند، اما در گزارش اخیر اشاره‌ای به این غول دنیای فناوری نشده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - و نمی‌دانیم دادستان‌های این ایالت‌ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - در پرونده خود اپل را هم هدف می‌گیرند یا خیر.

کمیسیون بالای گوگل و اپل از فروشگاه‌های اپ یکی از مهمترین اختلافات میان این کمپانی‌ها و توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود. برای مثال چندین ماه اپل و گوگل پس از اینکه «اپیک گیمز» سیستم پرداخت مستقیم را درون فورتنایت قرار دارد، این بازی را از فروشگاه‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - خود حذف کردند و با شکایت سازنده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - آن مواجه شدند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران

اپیک گیمز با این اقدام نه تنها اقلام و تجهیزات را با قیمت پایین‌تری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - به گیمرها می‌فروخت، بلکه دیگر نیازی به پرداخت ۳۰ درصد کارمزد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - به اپل و گوگل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - نداشت. در این میان چندین کمپانی بزرگ دیگر مانند اپل و فیسبوک هم به جمع حامیان اپیک گیمز پیوستند. اپل در گذشته نه چندان دور کارمزد توسعه‌دهندگان کوچک با درآمد سالانه کمتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - از ۱ میلیون دلار را نصف کرد، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - اما شرکت‌های بزرگ چنین به چنین موضوعی ابراز نارضایتی کردند.

گوگل در واکنش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر ساری استان مازندران - به گزارش جدید اعلام کرده اجباری برای انتشار برنامه‌ها در پلی استور وجود ندارد و توسعه‌دهندگان می‌توانند برای عدم پرداخت کارمزد، اپ‌های خود را از طریق فروشگاه‌های دیگر در اختیار کاربران قرار دهند و هر فروشگاه سیاست‌های مخصوص به خود را دارد.

چندین روز پیش گوگل با شکایت چندین ایالت آمریکا درباره کسب و کار جستجو و تبلیغات خود مواجه شد. با توجه به این موارد، احتمالا این غول جستجوی اینترنتی حداقل تا چندین ماه آینده درگیر پرونده‌های مختلف باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone