🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16161.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سیستم تماما خودران تسلا از اوایل ۲۰۲۱ به صورت سرویس اشتراکی عرضه می‌شود

ایلان ماسک عرضه سیستم رانندگی تماماً خودران اتومبیل‌های تسلا به صورت یک سرویس اشتراکی را از اوایل سال ۲۰۲۱ تأیید کرد. تسلا اوایل سال جاری میلادی از احتمال عرضه پکیج نرم افزاری رانندگی تماماً خودران ...

ایلان ماسک عرضه سیستم رانندگی تماماً خودران اتومبیل‌های تسلا به صورت یک سرویس اشتراکی را از اوایل سال ۲۰۲۱ تأیید کرد.

تسلا اوایل سال جاری میلادی از احتمال عرضه پکیج نرم افزاری رانندگی تماماً خودران (FSD) اتومبیل‌های تسلا به شکل یک سرویس اشتراکی (Subscription) خبر داد و مدتی بعد ایلان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان - ماسک عرضه آن در اواخر سال ۲۰۲۰ را تأیید کرد. این شرکت در ماه‌های اخیر برای عمل کردن به این وعده اپلیکیشن موبایل خود را آپدیت کرد و گزینه Subscribe یا همان اشتراک را به آن اضافه کرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان

حال ایلان ماسک با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد بهره مندی از سیستم FSD با پرداخت اشتراک ماهانه از اوایل سال ۲۰۲۱ امکان پذیر می‌شود. البته ماسک خرید این پکیج را تصمیم بهتری دانست: «باید بگویم که تصمیم منطقی‌تر خرید FSD به عنوان یک آپشن است، چرا که با خرید آن در واقع سرمایه گذاری کرده‌اید و ما مطمئنیم که این سرمایه گذاری به نفع مشتریان خواهد بود. به عقیده من از خرید FSD پشیمان نخواهید شد.»

با این وجود آنطور که در گزارش نوشته شده، اشتراک ماهانه سیستم FSD برای افرادی که اتومبیل‌های تسلا را به صورت اقساطی خریداری کرده‌اند و همچنین افرادی که نمی‌خواهند ۱۰ هزار دلار بابت آن بپردازند، شاید منطقی‌تر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان - باشد. تسلا نسخه بتای این سیستم را اوایل آبان ماه امسال برای عده محدودی از مشتریان این شرکت عرضه کرد که با واکنش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان - مثبت اغلب آنها روبرو شده است. ماسک اضافه کرد که تسلا در حال بررسی امکان انتقال مالکیت پکیج FSD به دیگر خودروهای تسلا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان - است ولی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر منجیل استان گیلان - تصمیم نهایی در این رابطه را هنوز نگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone