🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16172.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: گروه دیگری از هکرها هم روی نرم‌افزار SolarWinds بدافزار نصب کرده‌اند

چندین روز پیش هکرهای روسی بسیاری از وزارتخانه‌های آمریکا را هک کردند و پس از مدتی مشخص شد که این حملات به وسیله ابزار شرکت SolarWinds صورت گرفته. حالا طبق اعلام مایکروسافت، تیم دیگری هم محصولات ...

چندین روز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - پیش هکرهای روسی بسیاری از وزارتخانه‌های آمریکا را هک کردند و پس از مدتی مشخص شد که این حملات به وسیله ابزار شرکت SolarWinds صورت گرفته. حالا طبق اعلام مایکروسافت، تیم دیگری هم محصولات SolarWinds - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - را هدف قرار داده است.

طبق گزارش جدید رویترز و اعلام مایکروسافت، تحقیقات درباره مشکل ایجاد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - شده توسط SolarWinds منجر به کشف یک بدافزار جدیدی شده که روی محصول این کمپانی به نام «Orion» تاثیر گذاشته که به احتمال زیاد توسط گروه هکر دیگری مورد استفاده قرار گرفته و ارتباطی با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - هکرهای روسی ندارد.

طبق اعلام متخصصان فناوری، این تلاش دوم «SUPERNOVA» نام دارد که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - بخشی از یک بدافزار است که محصول Orion شرکت SolarWinds - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - را تقلید می‌کند، اما برخلاف حمله دیگر به صورت دیجیتالی امضا نشده. با توجه به این موضوع، احتمالا گروه دوم به سیستم مدیریت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - شبکه داخلی کمپانی دسترسی نداشته‌ است.

در حال حاضر مشخص نشده SUPERNOVA علیه اهدافی مانند مشتریان SolarWinds استفاده شده یا خیر. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - طبق بررسی زمان کامپایل فایل، ظاهرا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - این بدافزار در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی ایجاد شده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان

یافته جدید نشان می‌دهد که یک گروه هک پیشرفته چگونه از شرکت SolarWinds در آستین تگزاس که تا همین چند هفته پیش چندان میان کاربران شناخته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - شده نبود، برای نفوذ به اهداف خود استفاده کرده‌. در حقیقت ابزار این کمپانی به عنوان دروازه ورود به شبکه‌های شرکت‌ها استفاده شده است.

سخنگوی SolarWinds در بیانیه خود اشاره‌ای به SUPERNOVA نکرده اما از همکاری با مشتریان و کارشناسان برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - درک بهتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - این مشکل خبر داده. تحقیقات در این زمینه هنوز در مراحل اولیه قرار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - دارد.

در ابتدا تصور می‌شد که هکرهای روسی موسوم به «APT29» یا «Cozy Bear» تنها به وزارت خزانه‌داری، وزارت بازرگانی و وزارت امنیت ملی آمریکا حمله کرده‌اند، اما پس از مدتی مشخص شد که وزارت انرژی، سازمان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسدآباد استان همدان - امنیت هسته‌ای و حتی مایکروسافت هم در جمع قربانیان این حملات سایبری قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone