🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16164.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G؛ اولین موبایل دنیا با دوربین زیر نمایشگر

اواسط شهریورماه ZTE از اکسون 20 5G با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرد که با بهره‌مندی از پوشش شفاف روی لایه‌های نمایشگر، امکان ورود نور به دوربین را فراهم می‌کند؛ اما بررسی‌های اولیه خبر از ...

اواسط شهریورماه ZTE از اکسون 20 5G با دوربین سلفی زیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - نمایشگر رونمایی کرد که با بهره‌مندی از پوشش شفاف روی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - لایه‌های نمایشگر، امکان ورود نور به دوربین را فراهم می‌کند؛ اما بررسی‌های اولیه خبر از بلوری شدن تصاویر گرفته شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - با دوربین سلفی این گوشی هوشمند می‌دهد.

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند برای جانمایی دوربین سلفی روش‌های مختلفی را در پیش گرفته و از بریدگی بالای نمایشگر،‌ دوربین پاپ آپ سلفی و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - روزنه روی نمایشگر راهکارهای متفاوتی را مورد توجه قرار داده‌اند؛ اما در بین این شرکت‌ها زد‌تی‌ای توانست نخستین گوشی هوشمند بازار با دوربین زیر نمایشگر را معرفی کند.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی زیر نمایشگر دستگاه با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود. اکسون 20 5G به حسگر تشخیص نور مجهز است که میزان نور ورودی به دوربین را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - تنظیم می‌کند. به علاوه الگوریتم جدیدی وظیفه بهینه‌سازی وضوح تصویر را برعهده دارد.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد اکسون 20 5G مطرح می‌شود این است که آیا دوربین سلفی می‌تواند تصاویر با کیفیتی تصویربرداری کند؟ عکس‌‌های گرفته شده با دوربین سلفی این گوشی هوشمند در شرایط نور محیطی مختلف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - خبر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - از بلوری شدن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - تصویر می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان

هم در شرایط نور محیطی خوب و هم وقتی نور محیطی مناسب نیست، حالت بلوری در عکس‌های سلفی گرفته شده با دوربین این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی دیده می‌شود. در واقع نخستین گوشی هوشمند جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر برای افرادی که تمایل به گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیت عالی دارند، مناسب نیست و زیر نمایشگر بودن دوربین اثرات جانبی روی کیفیت تصویر می‌گذارد.

آکسون 20 5G با نمایشگر 6.92 اینچی، رزولوشن +HD و نرخ بروزرسانی 90 هرتز معرفی شد. در قلب تپنده گوشی، چیپست اسنپدراگون 765G جای گرفته است. این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، از باتری 4220 میلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - آمپر ساعتی و شارژر 30 واتی بهره می‌برد.

در پنل پشتی دستگاه دوربین چهارگانه شامل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و درنهایت دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و نارنجی به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیلوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر تعمیرگاه شما آیا منطقه کوی روحی کاشان هم برای کولر گازی اسنوا تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در کوی روحی شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone