🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16170.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پنج واکسن کرونا چین در مراحل پایانی دریافت مجوز هستند

چین اعلام کرد پنج واکسن کرونا در مراحل پایانی دریافت مجوزهای دولتی هستند و توزیع آنها به زودی آغاز می‌شود. «Zheng Zhongwei»، از مقامات کمیته ملی سلامت چین اعلام کرد پنج واکسن کرونا در مراحل ...

چین اعلام کرد پنج واکسن کرونا در مراحل پایانی دریافت مجوزهای دولتی هستند و توزیع آنها به زودی آغاز می‌شود.

«Zheng Zhongwei»، از مقامات کمیته ملی سلامت چین اعلام کرد پنج واکسن کرونا در مراحل پایانی پروسه تأییدیه توسط دولت چین هستند و پس از تأیید شدن در کارآزمایی‌های بالینی فاز سوم روند توزیع آنها آغاز می‌شود. وی افزود: «اگر داده‌های آزمایش‌ها از نیازمندی‌ها تبعیت کنند، رگولاتور دارویی چین آنها را برای توزیع در بازار و یا توزیع با شرایط تأیید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - خواهد کرد.»

چین می‌خواهد واکسن کرونا را در دو مرحله توزیع کند، به این ترتیب که ابتدا گروه‌های در معرض خطر در زمستان و بهار ۲۰۲۱ واکسینه خواهند شد و در ادامه واکسیناسیون به شکل گسترده‌تر انجام می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی

در فاز اول واکسیناسیون در چین ابتدا گروه‌های در معرض خطر شامل کادر درمان، پرسنل کنترل بیماری‌های واگیردار و همچنین کارکنان مراکز پر رفت و آمد شامل کارکنان‌بخش حمل و نقل عمومی، هوانوردی و فروشگاه‌ها واکسن را دریافت می‌کنند. مقامات چینی می‌گویند با این کار به تدریج ایمنی عمومی بالا رفته و شیوع ویروس کرونا در این کشور متوقف می‌شود.

فاز دوم توزیع واکسن کرونا در چین از فصل بهار سال ۲۰۲۱ (مارس تا ژوئن) و همزمان با تأیید شدن واکسن‌های بومی توسط مقامات بهداشتی چین شروع شده و واکسیناسیون مردم عادی انجام خواهد شد.

چین تاکنون مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونا چینی سینوفارم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - و سینوواک را صادر کرده است. شرکت سینفارم اوایل آذر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - ماه مدعی شد بیش از یک میلیون نفر از مردم واکسن این شرکت را بدون حتی یک عارض جدی دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone