🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32453.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ربات هفت تیرکش روس ها به ایستگاه فضایی می رود

واگذاری مسئولیت ها و وظایف خطیر به ربات ها مزایای بسیاری برای انسان به همراه دارد و حمل و نقل فضایی هم از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از ربات ها در فضا بی سابقه ...

واگذاری مسئولیت ها و وظایف خطیر به ربات ها مزایای بسیاری برای انسان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به همراه دارد و حمل و نقل فضایی هم از این قاعده مستثنی نیست.

استفاده از ربات ها در فضا بی سابقه نیست و ناسا در سال ۲۰۱۱ دستیار انسان نمای Robonaut 2 را با هدف کمک به فضانوردان یا حتی جایگزینی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روانه ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) کرد. علاوه بر این دو ربات کاوشگر ناسا روی مریخ، ماه نورد «چانگ سه» چین و کاوشگرهای روسی در مریخ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و ماه هم نمونه های دیگری از کاربرد ربات ها در فضا هستند.

حالا اما روس ها خود را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آماده برداشتن قدم بزرگی در این زمینه کرده اند. اخیرا یک منبع مطلع در صنعت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هوافضا در گفتگو با خبرگزاری بین‌المللی «ریانووستی» مدعی شده که روسیه سال آینده دو ربات انسان نما را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد. تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقینامزد اصلی این ماموریت ربات فدور خواهد بود که از طریق راکت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فضایی «سایوز» و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نه به عنوان بار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بلکه در قالب سرنشین سفر خود به فضا را آغاز خواهند کرد. نکته جالب اینجاست که ربات فدور برای استفاده از اسلحه و شلیک همزمان خودران با دو دست و به واسطه هوش مصنوعی آموزش دیده است.

اگرچه ربات فدور به لطف هوش مصنوعی قابلیت هایی نظیر امدادگری، بلند کردن وزنه، رانندگی، تیراندازی دارد اما معاون نخست وزیر روسیه تاکید کرده این ربات ترمیناتور نیست و برای بهینه سازی عملیات امداد و نجات طراحی شده است. «سم بندت»، از محققان CNA و تحلیلگر مسائل روسیه در انجمن سیاست خارجی آمریکا درباره این ربات ها می گوید:

در ویدیوهای منتشر شده از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فدور - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این ربات قابلیت های نظامی بالایی از خود نشان می دهد اما توانایی فعالیت در محیط های با شرایط سخت نظیر فضا را هم دارد.

سال گذشته پوتین از مسئولان سازمان فضایی خواسته بود مقدمات لازم برای ارسال این ربات - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به فضا را فراهم کنند. ظاهرا آژانس فضایی فدرال روسیه (Roscosmos) - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موافقت اولیه خود را با این پروژه اعلام کرده است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone