🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12630.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

در کمتر از ۱۰ روز ۲۵۰ هزار پوکو M3 در هند به فروش رفت

پوکو عملکرد بسیار خوبی در بازار هند دارد و کاربران استقبال گسترده‌ای از محصولات این شرکت از جمله گوشی‌های اقتصادی آن می‌کنند. یکی از جدیدترین محصولاتی که در کمترین زمان بیشترین میزان فروش را تجربه ...

پوکو عملکرد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - بسیار خوبی در بازار هند دارد و کاربران استقبال گسترده‌ای از محصولات این شرکت از جمله گوشی‌های اقتصادی آن می‌کنند. یکی از جدیدترین محصولاتی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - در کمترین زمان بیشترین میزان فروش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - را تجربه کرده پوکو M3 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - است که چند وقت پیش از طریق فروشگاه Flipkart در هند عرضه شد.

پوکو در یک یادداشت مطبوعاتی می‌گوید در ۱۰ روز نخست عرضه توانسته بیش از ۲۵۰ هزار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - پوکو M3 را به صورت آنلاین به فروش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - برساند. این شرکت پوکو M3 را در تاریخ ۱۴ بهمن در هند معرفی کرد و ما هم حدود یک ماه پیش آن را برای شما بررسی کردیم. ولی نکته متفاوت درباره این گوشی عرضه آن بود که تنها به فاصله یک هفته پس از رونمایی صورت گرفت.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان

پوکو پیش‌تر در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - بیانیه‌ای گفته بود که فروش نخست M3 در هند به تاریخ ۲۱ بهمن بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه بود. این شرکت همچنین مدعی است که از طریق این گوشی توانسته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - واکنش بیش از ۳ میلیون طرفدار و مشتری خود را از طریق فروشگاه Flipkart جلب کند. این فروشگاه فروشنده انحصاری محصولات پوکو در فضای آنلاین است. می‌توانیم تصور کنیم که اگر تعداد این فروشگاه‌ها بیشتر بود، شاید تعداد خریداران نیز افزایش پیدا می‌کرد.

پوکو M3 تلفن هوشمندی اقتصادی با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با وضوح +FHD، چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام و باتری ۶۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - آمپر ساعتی است که در هند با قیمت ۱۰٫۹۹۹ روپیه معادل ۱۵۱ دلار به فروش می‌رسد. پوکو M3 در برابر رقبا قابلیت‌ها و سخت‌افزار مناسبی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - را عرضه و قیمت قابل قبولی را ارائه می‌کند.

پوکو اعلام کرده که دور بعدی فروش M3 را فردا ساعت ۱۲ ظهر به وقت هند آغاز می‌کند تا جاماندگان بتوانند این محصول را در رنگ‌های زرد، آبی و مشکی و در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنند. این گوشی با ویژگی‌های جذاب و کاربردی خود پتانسیل این را دارد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تالش استان گیلان - که به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران نیز تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone