🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12641.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ اولترا احتمالا برای اولین بار به سنسور GN2 سامسونگ مجهز می‌شود

نسل دوم حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ احتمالاً برای اولین بار در پرچمدار جدید شیائومی استفاده می‌شود. سامسونگ دیروز از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 رونمایی کرد. حسگر جدید از فوکوس خودکار و HDR ...

نسل دوم حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ احتمالاً برای اولین بار در پرچمدار جدید شیائومی استفاده می‌شود.

سامسونگ دیروز از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 رونمایی کرد. حسگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - جدید از فوکوس خودکار و HDR بهتر نسبت به حسگر نسل قبل ISOCELL GN1 برخوردار است که اواسط سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

حال یکی از منابع آگاه حوزه تکنولوژی با نام کاربری Ice Universe در توییتر می‌گوید شیائومی می ‌۱۱ اولترا اولین موبایلی خواهد بود که به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ مجهز می‌شود. برخی از مشخصات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - این گوشی فاش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - شده که از دوربین سه‌گانه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۴۸ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز پریسکوپی و بزرگنمایی ۵ برابری و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض خبر می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - پرچمدار جدید شیائومی در پنل جلو احتمالا به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل

بر اساس گزارش‌هایی که پیشتر منتشر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - شده اند، شیائومی می ۱۱ اولترا چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۶.۸۱ اینچی OELD با رزولوشن +QHD و نرخ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - تازه‌سازی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای تنظیم شده توسط هارمان کاردن، گواهی IP68، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات سیمی، ۵۰ وات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - بیسیم و ۱۰ وات بیسیم معکوس خواهد داشت. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - همچنین از نمایشگر ثانویه کنار ماژول دوربین برخوردار بوده و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربر خواهد رسید.

از جمله ویژگی‌های سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 نیز می‌توان به اندازه پیکسل ۱.۴ میکرون، فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel Pro - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - و تکنولوژی ترکیب - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - ۴ در ۱ پیکسل اشاره کرد که در واقع تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۲.۸ میکرون ایجاد می‌کند. این سنسور همچنین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - دارد. علاوه بر این‌ها، به لطف الگوریتم موزائیک می‌تواند عکس‌ها را با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل ثبت کند.

شیائومی معمولاً جزو اولین شرکت‌هایی است که از سنسورهای ISOCELL سامسونگ در موبایل‌هایش استفاده می‌کند. ردمی نوت ۷ برای نخستین بار از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL GM1 استفاده کرد و ردمی نوت ۸ پرو نیز برای اولین مرتبه به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW1 مجهز شد. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX اولین بار در می نوت ۱۰ استفاده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone