🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12635.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی گلکسی M62 سامسونگ اعلام شد: میان‌رده‌ای با باتری غول‌پیکر

سامسونگ قصد دارد چهارشنبه هفته آینده مورخ سیزدهم اسفند ماه گوشی هوشمند میان رده گلکسی M62 را که همتای گلکسی F62 عرضه شده در بازار هند است،‌ معرفی و در بازارهای خارج از هند در ...

سامسونگ قصد دارد چهارشنبه هفته آینده مورخ سیزدهم اسفند ماه گوشی هوشمند میان رده گلکسی M62 را که همتای گلکسی F62 عرضه شده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - در بازار هند است،‌ معرفی و در بازارهای خارج از هند در دسترس کاربران قرار دهد.

با وجودی که سامسونگ هنوز به صورت رسمی گلکسی M62 را رونمایی نکرده، اما پوستر رسمی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته‌ که تاریخ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - رونمایی در آن قید شده است. به علاوه در صفحه رسمی فیسبوک این شرکت به این موضوع - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - اشاره شده که موبایل جدید به‌زودی در مالزی عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات میان‌رده جدید کره‌ای‌ها در دست نیست، اما با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر رسمی، به نظر می‌رسد باید منتظر موبایلی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشیم.

با توجه به اینکه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - گلکسی M62 در واقع همان گلکسی F62 عرضه شده در هند است، در نتیجه انتظار می‌رود هر دو دستگاه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - مشخصات سخت افزاری مشابهی داشته باشند. گلکسی F62 با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند اگزینوس ۹۸۲۵، رم ۶ و ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شد. احتمالا گلکسی M62 هم از همین مشخصات بهره خواهد برد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی

از طرفی با توجه به اینکه گلکسی F62 با رابط کاربری One UI 3.1 عرضه شده، احتمال دارد گلکسی M62 نیز با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - همین نسخه رابط کاربری در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود با توجه به رندرهای رسمی منتشر شده، این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، طوسی و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند نیز منتشر نشده،‌ اما با توجه به اینکه گلکسی F62 در بازار هند با قیمت ۳۳۱ دلار عرضه می‌شود،‌ انتظار می‌رود گلکسی M62 هم با قیمتی در همین محدوده در دسترس کاربران قرار گیرد.

در نهایت باید منتظر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - ماند و دید سامسونگ موبایل میان‌رده جدیدش را با چه مشخصاتی رونمایی و به بازار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone