🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12629.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد صوتی فوق‌العاده ایسوس راگ فون ۵ در بررسی DxOMark پیش از معرفی

گوشی هوشمند ایسوس راگ فون ۵ بیستم اسفندماه معرفی می شود، با این حال بررسی‌های بخش DxOMark Audio نشان می‌دهد این گوشی هوشمند توانسته با کیفیت فوق‌العاده‌ای که در ضبط و پخش صدا دارد، بالاترین امتیاز سنجش ...

گوشی هوشمند ایسوس راگ فون ۵ بیستم اسفندماه معرفی می شود، با این حال بررسی‌های بخش DxOMark Audio نشان می‌دهد این گوشی هوشمند توانسته با کیفیت فوق‌العاده‌ای که در ضبط و پخش صدا دارد، بالاترین امتیاز سنجش صوتی این مرجع را در بین گوشی‌های هوشمند از آن خود کند.

مهرماه امسال پروتکل‌های DxOMark Audio برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - ارزیابی و رتبه‌بندی قابلیت پخش و ضبط صدا در گوشی‌های هوشمند معرفی شد. اکنون این آزمایشگاه گوشی هوشمند ایسوس را با پروتکل‌های سنجش صوتی مورد بررسی قرار داده و با توجه به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - عملکرد خوبی که این دستگاه در ارزیابی صوتی از خود نشان داده، توانسته به عنوان قدرتمندترین موبایل بازار از نظر کیفیت صدا در صدر جدول این قرار بگیرد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی

با این حساب ایسوس راگ فون ۵ با کسب امتیاز بالا توانسته صدرنشینی را از شیائومی می ۱۰ پرو با امتیاز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - ۷۵ بگیرد و و چنین جایگاهی از آن خود کند.

راگ فون ۵ با بهره‌مندی از چهار میکروفون، جک هدفون و دو اسپیکر متقارن در قسمت جلویی دستگاه موفق به کسب امتیاز ۷۹ آزمایشگاه سنجش صوتی DxOMark  شده است.

بررسی‌های  DxoMark نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - پاسخ فرکانسی بسیار همگن، عملکردی فوق‌العاده از خود نشان می‌دهد. اسپیکر این موبایل قدرت پخش بسیار خوب و صدای بلندی دارد، هرچند از نظر بیس صدا کمی ضعیف عمل می‌کند.

از سوی دیگر گوشی هوشمند جدید ایسوس توانسته بالاترین امتیاز را در آزمون‌های دینامیکی صوتی، ویژگی‌های مربوط به پخش صدای فضایی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - و همچنین اعوجاج صدا در قسمت اسپیکر از آن خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - کند. اسپیکر توزیع یکنواختی از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - صدا را ارائه می‌دهد و تنظیمات دقیقی دارد.

عملکرد میکروفون راگ فون ۵ نیز بسیار فوق‌العاده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - گزارش شده. صدایی قدرتمند با توازن بالا باعث شده که از نظر سنجش صوتی به یکی از قوی‌ترین‌های بازار تبدیل شود. از طرفی بررسی‌ها از نسبت سیگنال به نویز خوبی نیز خبر می دهند. در واقع این گوشی هوشمند توانسته در تست بازی، موسیقی، ضبط - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شازند استان مرکزی - و پخش محتوای ویدیویی، امتیاز خوبی را از سنجش صوتی DxoMark  از آن خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی افزا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
تو نمیدونی، نمی‌دونم شایعه شده کولر گازی زیمنس S1ZDI 18201 با مشکل کمبود سرما مواجهه. حالا چطوری تعمیر کنن همون شرکتی که ازش خریدی برای تعمیر تماس بگیر یا یه مغازش دیگه که تعمیر کولر گازی رو بلدن پیدا کن. بنظرم بیشتر افراد تو شهر شازند میرن سراغ فروشگاه‌های مهندسی برق و خدمات کولر گازی برای تعمیر این مدل کولر گازی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone