🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12626.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گوگل پیکسل 5a منتشر شد

پاییز امسال، گوگل گوشی هوشمند پیکسل ۵ را معرفی و به بازار عرضه کرد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل بعدی این شرکت پیکسل 5a باشد که رندرهای فاش شده ای از آن از طریق حساب ...

پاییز امسال، گوگل گوشی هوشمند پیکسل ۵ را معرفی و به بازار عرضه کرد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل بعدی این شرکت پیکسل 5a باشد که رندرهای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان - فاش شده ای از آن از طریق حساب کاربری »OnLeaks» به اشتراک گذاشته شده و خبر از شباهت طراحی پیکسل 5a با نسل قبلی یعنی پیکسل 4a 5G‌ می‌دهد.

با نگاهی به رندرهای به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته پیکسل 5a را با طراحی و ابعادی دقیقا مشابه نسل قبلی در دسترس کاربران قرار دهد. براساس پست منتشر شده از سوی این منبع، گوشی هوشمند جدید از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان - نمایشگر تخت ۶.۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD  بهره خواهد برد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان

دوربین سلفی موبایل مذکور در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد. همان‌طور که در رندر فاش شده دیده می‌شود، هرچند حاشیه‌های پیکسل 5a به اندازه گوشی‌های پرچمدار باریک نیست، اما ظاهرا کاربران باید منتظر موبایلی با حاشیه‌های نسبتا باریک باشند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد موبایل جدید گوگل با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بهره‌مندی از اسپیکر استریو و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی به بازار عرضه شود.

در پنل پشتی موبایل جدید نیز کاربران احتمالا باید منتظر ماژول دوربین دوگانه به همراه فلش باشند. هنوز مشخصات دوربین‌های اصلی و ثانویه پیکسل 5a به اشتراک گذاشته نشده است، اما این منبع آگاه ادعا می‌کند احتمالا موبایل جدید از حسگر فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) بهره می‌برد.

هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات پیکسل 5a اعم از چیپست، رم و ظرفیت حافظه داخلی جزئیاتی در دست نیست. همچنین در حال حاضر هنوز مشخص نیست گوگل تصمیم گرفته چه زمانی موبایل جدید خود را معرفی و به بازار عرضه کند. با توجه به اینکه پیکسل 4a مردادماه و نسخه 5G‌ آن نیز در مهرماه به بازار عرضه شد، به نظر می‌رسد هنوز باید چند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نهاوند استان همدان - ماهی صبر کنیم تا گوگل گوشی هوشمند بعدی را به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone