🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12619.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

با تصویب مجلس، قیمت پیامک در سال آینده گران می‌شود

نمایندگان مجلس تصویب کردند که در سال آینده اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از استفاده‌کنندگان خدمات مزبور دریافت کنند. نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس ...

نمایندگان مجلس تصویب کردند که در سال آینده اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - ۱۰ ریال از استفاده‌کنندگان خدمات مزبور دریافت کنند.

نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش درآمدی بند (ی) تبصره ۶ ماده واحده این لایحه را تصویب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - کردند. طبق مصوبه مجلس، کاربر (اپراتور)های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - باید علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ ده (۱۰) ریال از استفاده‌کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - واریز کنند.

همچنین حق الامتیاز و حق السهم دولت از کاربر(اپراتورهای) ارائه دهنده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - خدمات مخابراتی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - میزان ده درصد (۱۰%) افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل واریز می شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان

در جریان بررسی این بند پیشنهادات متعددی برای افزایش قیمت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - پیامک مطرح - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - شد که در واکنش به آن‌ها عضو سازمان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - برنامه و بودجه توضیح داد که این مصوبه بدان معناست که مشترکین باید علاوه بر پول اپراتور، مبلغ دیگری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - را پرداخت کنند که این افزایش هزینه ها باعث  نارضایتی مردم می شود. «حمید پورمحمدی» از نمایندگان خواست که به گران شدن هیچ موضوعی از جمله هزینه پیامک رای مثبت ندهند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - و دولت مخالف این کار است.

از آنسو «علی نیکزاد» نایب رییس مجلس نیز تاکید کرد که مجلس طرفدار مردم و ارزانی است. او اما مقصر این گرانی را دولت دانسته و گفته اگر دولت امور را به درستی رسیدگی می کرد، این وضعیت رخ نمی داد.

همچنین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ابهر استان زنجان - در جریان بررسی بخشی از بند ی، «مجتبی توانگر» نماینده تهران خواستار ارجاع این بند به کمیسیون تلفیق برای رفع ابهام شد و گفت:  «قرارداد اپراتورها با دولت، مناقصه‌ای است و هر سال عقد نمی شود. حتی یکی از این اپراتورها سرمایه گذار خارجی دارد و زمان آن پایان نیافته که مجلس بخواهد سهم دولت از سود اپراتورها را تغییر دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone