🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12636.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اندروید به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود: از ابزار بررسی پسورد تا تم تاریک گوگل مپس

گوگل از چندین قابلیت جدید برای اندروید پرده برداشت که از طریق انتشار آپدیت برای برخی اپ‌ها و همچنین خود سیستم عامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این ویژگی‌ها مربوط به امنیت، دسترس‌پذیری و موارد دیگر ...

گوگل از چندین قابلیت جدید برای اندروید پرده برداشت که از طریق انتشار آپدیت برای برخی اپ‌ها و همچنین خود سیستم عامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - این ویژگی‌ها مربوط به امنیت، دسترس‌پذیری و موارد دیگر می‌شوند.

اگرچه گوگل اخیرا اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ را منتشر کرده، اما این موضوع باعث نمی‌شود که این غول جستجوی اینترنتی دیگر به فکر ارائه قابلیت‌های جدید برای نسخه‌های دیگر سیستم عامل خود نباشد. این کمپانی اخیرا از چندین قابلیت رونمایی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - کرده که برخی از آن‌ها در روزها و هفته‌های آینده به اندروید اضافه می‌شوند که در ادامه آن‌ها را مرورگر می‌کنیم.

بررسی پسورد به اندروید می‌آید

اولین ویژگی جدید اندروید، بررسی پسورد است که گوگل آن را به اندروید ۹ و نسخه‌های بالاترش اضافه می‌کند. این ویژگی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - صورتی که پسورد مورد استفاده کاربران در معرض خطر باشد، به آن‌ها اطلاع می‌دهد. اگر کاربری با چنین مشکلی مواجه شود، این قابلیت گوگل راهکارهای موردنیاز را در اختیار وی قرار می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس

این ویژگی با بررسی پسوردهای وارد شده توسط تکمیل خودکار گوگل کار می‌کند. اگر اعتبارنامه‌های شما - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - با لیست پسوردهای در معرض خطر مطابقت داشته باشد، این کمپانی به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - شما هشدار می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت باید به مسیر  Settings > System > Languages & input > Advanced بروید و روی سرویس تکمیل خودکار و سپس گوگل ضربه بزنید تا برای شما فعال شود.

گوگل اعلام کرده که قابلیت بررسی پسورد در اندروید از API حفظ حریم خصوصی یکسان با کروم استفاده می‌کند، بنابراین کاربران نگرانی درباره حفظ حریم خصوصی خود نباید داشته باشند.

پیام‌های خود را زمانبندی کنید

گوگل قابلیت زمانبندی پیام‌ها پیش از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - ارسال آن‌ها را به اپ Google Messages اندروید ۷ و نسخه‌های جدیدترش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - می‌آورد. این ویژگی که در گذشته از آزمایش آن اطلاع داشتیم، به شما در ارسال پیام‌ها در زمان مدنظرتان کمک می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس

به گفته گوگل، کاربران می‌توانند پیش از اینکه بخواهند یک پیام را ارسال کنند، آن را بنویسند:

«با ارسال زمانبندی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - شده، شما می‌توانید پیش از زمان موردنظرتان برای ارسال، آن را بنویسید و سپس برای زمان مناسب زمانبندی کنید. تنها کافیست پیام‌ها را بطور عادی بنویسید و سپس دکمه ارسال را لمس کرده و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا قادر به انتخاب تاریخ و زمان ارسالش باشد.»

TalkBack بروزرسانی می‌شود

گوگل قابلیت دسترس‌پذیری TalkBack را هم برای کاربران - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - نابینا و دارای مشکلات بینایی بروزرسانی می‌کند. به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - گفته این غول - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - جستجوی اینترنتی، برای بهبود عملکرد این ویژگی با جوامع نابینان و کم‌بینایان همکاری نزدیکی داشته و آن را به ژست‌های حسی، یک منوی واحد، یک منوی کنترل خواندن جدید و موارد دیگر مجهز می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس

یکی از ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - جدید، امکان شروع و پایان یک پادکست با دوبار ضربه زدن روی نمایشگر با دو انگشت است. برای اینکه کاربران بتوانند با جدیدترین نسخه TalkBack کار کنند، گوگل یک راهنما برای آن‌ها ایجاد کرده و البته این ورژن جدید هم اکنون در دسترس است.

عملکرد گوگل استیستنت بهبود پیدا می‌کند

کاربران می‌توانند با گوگل استیستنت و تنها دستورات صوتی دستگاه‌ خود را کنترل کنند. جدیدترین بروزرسانی این دستیار صوتی، کارایی آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - را افزایش می‌دهد و آن را قدرتمندتر می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس

به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - گفته گوگل، گوگل اسیستنت حالا در هنگام قفل بودن دستگاه یا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - دور بودن از آن، عملکرد بهتری دارد. برای استفاده از این قابلیت جدید، باید قابلیت «Lock Screen Personal Results» را در تنظیمات گوگل استیستنت فعال کنید و سپس عبارت «Hey Google, set an alarm» را بگویید.

تم تاریک به گوگل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - مپس اضافه می‌شود

گوگل اعلام کرده که تم تاریک در گوگل مپس در آینده نزدیک در اختیار تمام کاربران اندروید در سراسر جهان قرار می‌گیرد، ویژگی در گذشته مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس

کاربران برای دسترسی به این ویژگی جدید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - باید به مسیر  Settings > Theme > Always in Dark Theme بروند. با این حالت جدید، خستگی چشم‌ها کاهش پیدا می‌کند و همچنین در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌شود.

این غول جستجوی اینترنت همچنین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - چندین ویژگی جدید به «اندروید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرودشت استان فارس - اتو» اضافه می‌کند که همراه با قابلیت تصاویر پس‌زمینه از راه می‌رسند تا کاربران بتوانند والپیپر موردنظرشان را انتخاب کنند. اندروید اتو همچنین به قابلیت افزودن شورتکات‌ها به دستورات گوگل استیستنت مجهز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone