🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12627.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر کروم احتمالا به قابلیتی مشابه «گوگل ریدر» مجهز می‌شود

کروم محبوب‌ترین مرورگر موبایل در جهان است و روزانه میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. گوگل توسط این مرورگر قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حالا شروع به آزمایش دکمه «فالو» در بیلد ...

کروم محبوب‌ترین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان - مرورگر موبایل در جهان است و روزانه میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. گوگل توسط این مرورگر قابلیت‌های زیادی در اختیار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان - کاربران قرار می‌دهد و حالا شروع به آزمایش دکمه «فالو» در بیلد قناری کروم کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان - که ظاهرا عملکردی مشابه «گوگل ریدر» دارد.

طبق گزارشی جدید، این ویژگی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و هنوز نمی‌توان از آن استفاده کرد. دکمه فالو با لمس گزینه سه نقطه در سمت راست نوار آدرس و باز شدن منو در برابر کاربر ظاهر می‌شود. طبق اسکرین شات منتشر شده، ظاهرا گوگل چنین ویژگی را به کاربر اطلاع می‌دهد و دکمه فالو به نمایش گذاشته می‌شود.

یکی از موارد جالب، عدم نیاز به انجام اقدام خاصی برای ظاهر شدن این قابلیت است، با این حال همانطور که بالاتر گفتیم هنوز این ویژگی کارایی ندارد و احتمالا نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، باید کروم قناری را دانلود کنید که پایداری بالایی ندارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان

در حال حاضر بطور دقیق نمی‌دانیم گوگل با این ویژگی چه برنامه‌ای را دنبال می‌کند، با این حال ظاهرا این کمپانی می‌خواهد با استفاده از قابلیت «RSS»، مطالب را از منابعی که فالو می‌کنید به نمایش بگذارد.

این قابلیت عملکردی مشابه با گوگل ریدر خواهد داشت، سرویسی که چندین سال پیش تعطیل شد. گوگل سال ۲۰۱۳ این سرویس را به همراه چندین قابلیت و سرویس دیگر تعطیل کرد. این کمپانی تصمیم گرفت به علت کاهش استفاده از ریدر، آن را پس از ۸ تعطیل کند و مانع از دسترسی کاربران به آن شود.

پیش از تعطیلی این سرویس، استفاده از آن کاهش پیدا کرده بود، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان - با این حال این اقدام گوگل نه تنها به ضرر کاربران، بلکه به ضرر توسعه‌دهندگان هم تمام شد. حالا شاید این کمپانی دوباره ویژگی مشابهی را به مرورگرش اضافه کند، البته هنوز نمی‌توان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ابهر استان زنجان - چنین موضوعی را تایید کرد و همچنان باید منتظر واکنش گوگل ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone