🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12647.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اظهار نگرانی بوستون داینامیکس از نصب تفنگ پینت بال روی سگ رباتیک

نصب تفنگ پینت بال روی سگ رباتیک اسپات سبب نگرانی برخی از کاربران نسبت به رواج این کار شده و واکنش منفی سازنده این ربات را به دنبال داشته است. یک شرکت تبلیغاتی به نام ...

نصب تفنگ پینت بال روی سگ رباتیک اسپات سبب نگرانی برخی از کاربران نسبت به رواج این کار شده و واکنش منفی سازنده این ربات را به دنبال داشته است.

یک شرکت تبلیغاتی به نام MSCHF که با فروش محصولات عجیب جنجال به پا کرده، با نصب اسلحه پینت بال روی سگ رباتیک ۷۴ هزار دلاری اسپات جنجال بزرگتری بوجود آورد. این شرکت در قالب رویدادی به نام Spot’s Rampage، اسلحه پینت بال را روی این سگ رباتیک نصب کرده و به کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده‌اند، اجازه کنترل ربات با موبایل را می‌دهد. هر کاربر دو دقیقه وقت دارد تا ربات را کنترل کرده و اسلحه را شلیک کند. پس از تمام شدن دو دقیقه، کنترل اسپات به کاربر بعدی داده خواهد شد.

نصب اسلحه پینت بال روی ربات بسیار پیشرفته‌ای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کاشان استان اصفهان - مثل اسپات سبب نگرانی برخی‌ها، از جمله شرکت بوستون داینامیکس، سازنده آن شده است. این شرکت در واکنش به جدیدترین پروژه MSCHF بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرد و استفاده از فناوری خود برای تبلیغ خشونت، آسیب زدن یا آزار و اذیت را محکوم کرد.

بوستون داینامیکس اضافه کرد که هنر کنشگرا می‌تواند اسپات را به زندگی روزمره نزدیک‌تر کند، اما هنر شرکت MSCHF اساساً اسپات را بد جلوه داده و موارد مصرف آن در زندگی روزمره را نادیده گرفته است.

MSCHF واکنشی به بیانیه بوستون داینامیکس نشان نداده و می‌خواهد رویداد خود را که از فردا (۲۴ فوریه) به شکل اینترنتی برگزار می شود ادامه دهد. البته این شرکت به کاربران هشدار داده که ممکن است کنترل اسپات را به طور ناگهانی از دست بدهند، این یعنی احتمالاً بوستون داینامیکس به کمک درب پشتی سیستم‌های اسپات را موقتاً از کار می‌اندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone