🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12638.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سونی FX3 معرفی شد: دوربین کامپکت ۳۹۰۰ دلاری برای فیلم‌سازان

سونی از دوربین FX3 رونمایی کرد. محصولی کامپکت و فول فریم که یکی از مقرون به صرفه‌ترین مدل‌ها در سری سینما لقب گرفته و برخی از قابلیت‌های دوربین‌های گران‌تر سری سینما را در بدنه‌ای سبک‌تر ...

سونی از دوربین FX3 رونمایی کرد. محصولی کامپکت و فول فریم که یکی از مقرون به صرفه‌ترین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - مدل‌ها در سری سینما لقب گرفته و برخی از قابلیت‌های دوربین‌های گران‌تر سری سینما را در بدنه‌ای سبک‌تر و کوچکتر دارد.

FX3 در واقع همان A7S III است که برخی از قابلیت‌های دوربین‌های سری Cinema را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - در قالب بدنه‌ای شبیه به A7C ارائه می‌کند. سنسور فول فریم Backside-illuminated یا BSI این دوربین، رزولوشن مؤثر ۱۰.۲ مگاپیکسل را حین فیلمبرداری و دامنه دینامیکی به میزان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - ۱۵ استاپ به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی

دوربین مورد بحث قادر به فیلمبرداری 4K با عمق رنگ ۱۰ بیت و نمونه‌برداری رنگی ۴:۲:۲ داخلی، یا فیلمبرداری RAW با عمق رنگ ۱۶ بیتی از طریق پورت HDMI فول سایز است. خبری از رزولوشن 8K نیست، اما FX3 می‌تواند کلیپ‌های 4K را با نرخ ۱۲۰ فریم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - بر ثانیه و کلیپ‌های 1080p را حداکثر در نرخ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - ۲۴۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. علاوه بر این، کاربر به پروفایل رنگی S-Cinetone نیز دسترسی خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی

سونی همچنین از یک سیستم خنک کننده فعال درون FX3 استفاده کرده که به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - گفته این شرکت فیلمبرداری بی‌وقفه تا ۱۳ ساعت را امکان پذیر می‌کند. از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این محصول می‌توان به لرزشگیر داخلی اشاره کرد که می‌توان با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - استفاده ترکیبی از آن با لرزشگیر نرم افزاری، تکان‌های دست را هر چه بیشتر اصلاح کرد. پشتیبانی از دو کارت حافظه CFexpress و جای پیچ‌های فراوان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - برای وصل کردن انواع لوازم جانبی، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - دو ویژگی جالب توجه دیگر هستند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی

FX3 با یک دستگیره به دست کاربر می‌رسد که روی قسمت فوقانی دوربین نصب شده و شامل درگاه‌های XLR/TRS و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برای مانیتورینگ صدا خواهد بود. یکی از مواردی که جای خالی آن در FX3 حس می‌شود، فیلترهای ND داخلی است که در این قبیل دوربین‌ها محبوبیت زیادی دارد. سونی می‌گوید برای کوچک نگه داشتن بدنه از اضافه کردن فیلترهای ND صرف نظر کرده است.

سونی FX3 از اواسط ماه آینده میلادی (مارس) با قیمت ۳۹۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود، بنابراین گران‌تر از A7S III خواهد بود، اما در مقایسه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - با رقبایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اراک استان مرکزی - مثل کانن C70 با قیمت ۵۵۰۰ دلار و بسیاری از دوربین‌های سری Cinema سونی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone