🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12613.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مجلس و یک مصوبه جنجالی؛ وزارت ارتباطات می‌گوید اینترنت گران می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها موافقت کردند. این در حالی است که وزیر ارتباطات با انتشار توییتی ...

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها موافقت کردند. این در حالی است که وزیر ارتباطات با انتشار توییتی ابراز امیدواری کرده بود نمایندگان به این مصوبه رای مثبت ندهند چرا که باعث افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اینترنت اپراتورها خواهد شد.

طبق بند تبصره ۶ بودجه که امروز ظاهرا به تایید نمایندگان مجلس رسید، حق الامتیاز و حق السهم دولت از اپراتورهای خدمات دهنده مخابراتی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل واریز می‌شود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - که منابع حاصل از آن به میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال با هدف حمایت از تولید محتوا، فعالیت‌های فرهنگی و نظارت در فضای مجازی هزینه خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - شد. بخشی از این درآمد قرار است به صداوسیما برای تولید محتوا و نظارت بر فضای مجازی پرداخت شود. 

صبح امروز محمدجواد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - آذری جهرمی، توییتی را منتشر کرد و در آن هشدار داده بود که در صورت موافقت نمایندگان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - مجلس با این مصوبه، شاهد افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهیم بود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان

با توجه به این که مسئولیت صدور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - مجوز، تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن به‌طور انحصاری بر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - عهده سازمان تنظیم مقررات صوت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - و تصویر فراگیر (ساترا)‌ صدا و سیما است، عملا با این مصوبه بخش قابل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - توجهی از درآمد حاصل از گرانی اینترنت به صدا و سیما خواهد رسید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - که معاون وزیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - ارتباطات به همین موضوع واکنش نشان داد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان

البته وزیر ارتباطات در اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - خود با انتشار تصویری گفته است که «اگر متن مصوبه امروز مجلس این باشد»، این اتفاقات می‌افتد. این موضوع نشان می‌دهد که وزیر ارتباطات هم هنوز خبر ندارد که مصوبه‌ی تاییدی، همانی است که تصویرش را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - در توییتر منتشر کرده یا تغییراتی در آن به وجود آمده است.

از سوی دیگر امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری با انتقاد شدید از این موضوع در توییتر نوشت:

«اینترنت را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - گران کنید، پولی را که از مردم می‌گیرید، بدهید صداوسیما تا بر آن نظارت کند! خلاصه مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران همچنین در توییتی دیگر، این مصوبه را نوعی پوپولیسم قلمداد کرد که در آن نمایندگان مجلس نام افزایش تعرفه را به مالیات تغییر داده‌اند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان

توقف توسعه اینترنت در مناطق محروم

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان رگولاتوری از دیگر معاونان وزیر ارتباطات بود که به این مصوبه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - مجلس واکنش نشان داد و آن را موجب توقف توسعه اینترنت در مناطق محروم دانست. او در توییتر نوشت:

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان

«با مصوبه امروز مجلس، قیمت اینترنت گران خواهد شد و توسعه اینترنت در مناطق محروم نیز متوقف خواهد شد. درآمد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - اپراتورها مستقیما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - به تعرفه وابسته است و افزایش درآمد خزانه و پرداخت به صداوسیما حتما با رشد قیمت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - اینترنت مواجه خواهد شد.»

وزیر ارتباطات و تیم او در سال‌های اخیر سعی در ثابت نگه داشتن قیمت اینترنت داشته‌اند. این سیاست اگرچه از سوی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با انتقاد روبه‌رو بوده اما از طرفی به شدت مورد پسند کاربران اینترنت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - در ایران بوده چراکه علی‌رغم اثر تورم بر همه چیز، قیمت اینترنت ثابت مانده بود.

اپراتورهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - موبایل و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت می‌خواستند با افزایش تعرفه، وضعیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - توسعه شبکه خود را بهبود دهند. حال آنطور که وزیر ارتباطات و معاونینش می‌گویند، هم اینترنت گران خواهد شد، هم کاربران ناراضی خواهند شد و هم توسعه‌ای در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - شبکه اتفاق نخواهد افتاد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - چراکه درآمد حاصل از این گرانی قرار است به سازمان‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سقز استان کردستان - مختلف از جمله صداوسیما برای نظارت بر فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی داده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب خوب هستید؟ یه سوال داشتم مرکز شما مهر زاگرس سقز سرویس میده
پاسخ: بله در مهر زاگرس شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone