🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12643.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به شما اجازه می‌دهد موبایل تاشو را قبل از خرید ۱۰۰ روز تست کنید

سامسونگ برنامه‌ای را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برخی موبایل‌های تاشوی این شرکت مثل گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را قبل از خرید به مدت ۱۰۰ روز آزمایش ...

سامسونگ برنامه‌ای را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برخی موبایل‌های تاشوی این شرکت مثل گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را قبل از خرید به مدت ۱۰۰ روز آزمایش کنند.

به عبارت دیگر، اگر پس از ۹۹ روز استفاده از موبایل تاشوی سامسونگ، کاربر علاقه‌ای به خرید آن نداشته باشد، می‌تواند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - آن را بی‌قید و شرط - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - به سازنده کره‌ای پس داده و هزینه پرداختی را به طور کامل پس بگیرد.

در شرایط عادی و بسته به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - سیاست‌های سامسونگ برای هر کشور، خریدار تنها چند روز برای پس فرستادن موبایل خریداری شده فرصت دارد. اما از آنجا که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - موبایل‌های تاشو گران قیمت و نوظهور هستند و بسیاری از کاربران نسبت به خرید آنها تردید دارند، سامسونگ می‌خواهد با این برنامه که فرصت امتحان کردن موبایل‌های تاشو به مدت بیش از ۳ ماه را می‌دهد، تعداد بیشتری از کاربران را به خرید آنها تشویق کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس

در یکی از تبلیغات سامسونگ که در وب سایت این شرکت قابل مشاهده است آمده: «گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را به خانه ببرید. ما به شما ۱۰۰ روز مهلت می‌دهیم تا آن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - را امتحان کنید و مطمئن شوید که انتخاب درستی است.» سازنده کره‌ای همچنین تا ۵۵۰ دلار اعتبار برای معاوضه روی گوشی‌های مجاز و ۲۰۰ دلار اعتبار برای لوازم جانبی می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ 5G تابستان امسال معرفی شد و ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و در مقایسه با نسخه استاندارد که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده، از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برخوردار است. گلکسی زد فولد 2 5G نیز تابستان معرفی شد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - و برچسب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - قیمت ۱۹۹۹ دلار را یدک می‌کشد. از ویژگی‌های جالب توجه این مدل می‌توان به نمایشگر وسیع ۷.۶ اینچی در حالت باز، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم اشاره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - کرد.

برنامه ۱۰۰ روزه سامسونگ تا اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) ادامه دارد و از طریق وب سایت این شرکت می‌توان در آن ثبت نام کرد. البته سامسونگ ایران هنوز چنین برنامه‌ای را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آباده استان فارس - اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone