🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12740.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

این تلویزیون ۱۶۵ اینچی با تکنولوژی میکرو LED و تاشو، ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد

مدت‌هاست سامسونگ مشغول توسعه تلویزیون‌های میکرو LED غول‌پیکر است و حالا رقیب جدیدی پیدا کرده. شرکت اتریشی «C-Seed» می‌خواهد اولین تلویزیون میکرو LED تاشو با ابعاد ۱۶۵ اینچ جهان را وارد بازار کند. این تلویزیون ...

مدت‌هاست سامسونگ مشغول توسعه تلویزیون‌های میکرو LED غول‌پیکر است و حالا رقیب جدیدی پیدا کرده. شرکت اتریشی «C-Seed» می‌خواهد اولین تلویزیون میکرو LED تاشو با ابعاد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - ۱۶۵ اینچ جهان را وارد بازار کند.

این تلویزیون که M1 4K نام دارد، از یک نمایشگر غول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - پیکر ۱۶۵ اینچی بهره می‌برد و قیمت فوق‌العاده بالایی دارد. برای این خرید این محصول باید ۴۰۰ هزار دلار در حساب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - بانکی‌تان پول داشته باشید، البته با پرداخت این مبلغ به تلویزیونی دست پیدا می‌کنید که در زمان عدم استفاده، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - در کف اتاق پنهان می‌شود.

زمانی که این تلویزیون از کف بیرون - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - می‌آید، ارتفاعی نزدیک به ۲ متر و همچنین چندین پنل دارد. این پنل‌ها به لطف فناوری «کالیبراسیون فاصله تطبیقی» در هنگام باز شدن یک پنل یکدست در اختیار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - کاربران قرار می‌دهد، بنابراین حاشیه‌های آن‌ها نامرئی هستند. اگرچه با یک تلویزیون کاملا منحصر به فرد روبه‌رو هستیم، اما قیمت فوق‌العاده بالا شانس موفقیتش را کاهش می‌دهد.

این تلویزیون ۱۶۵ اینچی با رزولوشن 4K از HDR و +HDR10 پشتیبانی می‌کند، با این حال افراد بسیار کمی قادر به خرید آن خواهند بود و فاصله زیادی تا عرضه عمومی تلویزیون‌های میکرو LED داریم. این محصول C-Seed از پنل‌های سامسونگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - استفاده می‌کند و طبق گفته کره‌ای‌ها، تلویزیون‌های میکرو LED حداکثر روشنایی برابر ۴۰۰۰ نیت خواهند داشت و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - سطح رنگ مشکی آن‌ها مشابه پنل‌های OLED خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان

تلویزیون‌های میکرو LED هنوز در اول راه قرار دارند و با توجه به ابعاد بسیار بزرگ آن‌ها، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. برای مثال تلویزیون The Wall سامسونگ که البته هنوز وارد بازار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - نشده، ۱۴۶ اینچی است و انتظار می‌رود قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که در سال جاری میلادی چندین تلویزیون میکرو LED با ابعاد کوچکتر و قیمت پایین‌تر از راه برسند، اما همچنان نمی‌توان به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - خرید آن‌ها امیدوار بود چرا که حتی تلویزیون‌های OLED باکیفیت با وجود چند سال حضور در بازار قیمت بالایی دارند. شاید پیش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - از تلویزیون‌ها، به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمام استان گیلان - آیپد با نمایشگر میکرو LED دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone